Misschien nog te vinden in je email archief ?
In 2012 token besteld en bevestingmail met gebruikersnaam werd verstuurd vanaf "
[email protected]" met als onderwerp "Uw egov account"
Met deze laat ik je weten dat ik de mail heb teruggevonden van egov. Deze dateerde nog van midden 2011. Hier stond mijn gebruikersnaam vermeld, een gebruikersnaam, die ik zelfs 10 jaar lang op een dagdagelijks forum heb gebruikt. Dom van me dat ik niet aan die gebruikersnaam heb gedacht. Me verder aanmelden zal nu wel lukken.
Ik vond al eerder zo een mail, maar die was enkel om mijn account te bevestigen. Hierin stond geen gebruikersnaam.
In ieder geval, ik ben gered. De mail zat in een klein mapje met paswoorden. Bedankt! Je hebt me flink op weg geholpen. Een token is inderdaad gemakkelijk. Je bergt het gewoon op in je portefeuille.
En voor wat betreft de electronische ID-lezer. Deze heb ik ontvangen via Belfius en kan ook gebruikt worden voor mijn betalingen. De installatie is echter niet gelukt om ook mijn ID te lezen. Klacht bij bovenvermelde instantie neergelegd, maar hebben geen degelijke oplossing gegeven.
Bedankt nogmaals.