Annuleren prepaid visa

jasperdekeyser
Topic Starter

Annuleren prepaid visa

#1 , 25 jun 2015 18:45

Heb weer wat voor.

Ik bestel een prepaid kaart online (ga geen namen noemen) die beweert te versturen binnen de 24u na bestelling.
Na 8dagen stuur ik een email waar deze kaart blijft?
Ze gaan het nakijken en versturen...
Na ongeveer een maand heb ik nog steeds niets gehad.

Ik stuur dat ik de kaart niet meer hoef,
Dat ik elders een andere heb besteld die wel reeds geleverd is.

Zeggen zij dat dit niet gaat aangezien ik niet binnen de 14dagen iets heb laten weten voor te annuleren...
Ik moet nu ook 90€ betalen ter activatie van deze kaart (wat ik had gedaan indien ik deze had ontvangen)

Even ter verduidelijking: dit is nergens op papier gezet, enkel online, en heb tot op nu niets ontvangen. En dus ook niets gebruikt

Volgens de europese wetgeving loopt de 14dagen annulatie pas vanaf het product effectief ontvangen is.

Na wat opzoekingen over dit bedrijf blijkt dat veel mensen niets hebben ontvangen, maar echter wel zelfs een incassobureau op hun dan krijgen, voor iets wat nooit is geleverd...

Wat moet ik hiermee?

Dank u

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
moeder1

#2 , 25 jun 2015 19:01

Ik weet welke je bedoelt, ook ervaring mee gehad, ervaring, aanvaring eerder. Noit kaart gekregen, wel zelfde bedrag te betalen wat u noemt per mail, nooit iets per schrijven. Ik heb dan ook 'vriendelijk' gezegd in een reply dat ik niet ga betalen waarvan ik geen gebruik kan maken. Enkele weken later mail van een zogezegd incasso bureau, tenminste dreiging dat ze een incasso zouden inschakelen bedrag was al meer dan verdubbeld. Ik had wel door dat het om een geautomatiseerde email ging want op andere vragen kreeg ik geen antwoord. Ik zei zelfs dat ik het fod wel op de hoogte zou brengen. Nooit meer iets van gehoord. Stuur maar een mail met vragen die persoonlijk beantwoord moet worden.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”