Hallo
Onlangs had de politie bij ons huiszoeking gedaan, gezien ze vermoedens hadden dat mijn man zou iets met terrorisme had te maken.
Om 5uur 's morgens zijn de agenten bij ons binnen gevallen. Mijn man werd uit zijn bed meegenomen naar het bureau voor verhoor en er werd een huiszoeking gedaan. Uitendelijk hebben ze niks gevonden en mocht mijn man ook 's middags naar huis.
Alles was op een overdreven manier gedaan, gezien er geen bewijzen waren die zouden aanwijzen dat mijn man iets misdaan heeft. De deur van mijn appartement is beschaadigd en de slot is kapot. Onze computer, fototoestel (die trouwens niet van ons was), gsm's waren in beslag genomen.
De vraag is mag de politie eigenlijk binnenvallen voor huiszoeking? Er werd geen poging gedaan om eerst aan de deur te bellen, we gingen wel open doen.
Ook de goederen die in beslag zijn genomen zijn niet opgesomd geweest op een blad die ik eventueel zou moeten tekenen. Ze namen dat gewoon mee en ze waren weg.
Ik vond zeer rare manier van handelen. Weet er iemand of dat allemaal zo maar mag?