Dank u voor de reacties, aangetekende brief is lopende.
Ik hoop dat dit snel opgelost raakt.
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Bij de meeste deuren, en dan zeker inkomdeuren worden 4 scharnieren geplaatst: 2 bovenaan, één in het midden en één onderaan, juist om het zware gewicht beter te dragen en het afzakken van de deur te voorkomen.
Is de deur geplaatst door een erkende schrijnwerker?
Ik veronderstel dat er voldoende scharnieren op de deur geplaatst zijn, de deuren worden in een fabriek gemaakt en ik veronderstel dat men daar de nodige berekeningen/expertise heeft...
De deur weegt echter niet zo zwaar, de vorige deur was veel zwaarder, PVC heeft veel hole ruimtes.
Maar bedankt voor de tip, het wordt zeker meegenomen!
Stad, datum
Adres zaak
Adres uzelf
Geachte,
Bij deze schrijf ik u ditmaal aangetekend om voor de zoveelste keer gedurende deze laatste 18 maanden de problemen aan te halen met de door u geplaatste voordeur in mijn woning. De talloze door u voorgestelde afspraken, na telefonisch gesprek of mails, om dit probleem te corrigeren worden door u telkens afgezegd zonder dat het probleem ook maar in de verste verte wordt verholpen of een nieuwe datum vastgelegd.
Aangezien ik op basis van talloze mails en overzicht van telefonische gesprekken ruim voldoende materiaal in handen heb om onwilligheid voor de rechtbank aan te tonen geldt dit schrijven als laatste en definitieve ingebrekestelling indien dit probleem niet wordt opgelost voor 30/06/2015.
Indien het probleem van de niet recht geplaatste en over de grond schurende voordeur niet is opgelost tegen deze uiterste datum zal ik me effectief verplicht zien een geding aan te spannen om een correcte plaatsing en reparatie tegen dwangsom te bekomen. Ik wens u uitdrukkellijk te wijzen op de meerkost door dagvaarding, gerechtskosten, expertise, RPV en betekening die deze voor u meebrengt indien u me dwingt deze stap te ondernemen om de kwaliteitsvolle plaatsing te bekomen van datgene waarvoor ik betaald heb.
Enkel voor de goede orde en om kennisname te garanderen wordt dit schrijven u zowel aangetekend als per gewone post bezorgd.
Met vriendelijke groeten,
Ikke
Bedankt voor het opstellen van de brief!
Ik ga het voorbeeld zeker gebruiken, volledig ingevuld en opsturen als AS.
THX!