Ik heb vermeld in mijn aangetekende zending dat ik weiger het resterende saldo te betalen op voorwaarde dat men de werken goed uitvoert? Is dit dus ook automatisch de factuur protesteren?Indien u de factuur geprotesteerd heeft stopt de betaaltermijn en wacht u op reactie van de leverancier.
er kunnen geen intresten aangerekend worden aangezien u de factuur binnen aanvaardbare termijn geprotesteerd hebt
Ik hoop voor u dat u dat beter geformuleerd heeft, want nu zegt u te weigeren te betalen als ze het werk goed uitvoeren.Ik heb vermeld in mijn aangetekende zending dat ik weiger het resterende saldo te betalen op voorwaarde dat men de werken goed uitvoert? Is dit dus ook automatisch de factuur protesteren?
Maar als de poort "niet afsluit" denk ik toch dat er iets fundamanteel ontbreekt dat ieder mens van een poort mag verwachten ...Hoe ernstig is de wanprestatie van de installateur?
Dan heb ikzelf hier een vraag bij: stek dat dit het geval is (van die dorpel dus he), wie moet dan wat bewijzen? Is het in eerste instantie de installateur die dit dient te bewijzen? Of is het TS die moet bewijzen dat de fout effectief door de installateur kwam?Maar als de poort "niet afsluit" denk ik toch dat er iets fundamanteel ontbreekt dat ieder mens van een poort mag verwachten ...Hoe ernstig is de wanprestatie van de installateur?
Of dit de schuld van de plaatser is ??? dat laat ik in het midden ... als de dorpels bvb scheef zouden liggen dan kan een poort niet afsluiten ... maar dat had men dan mijns inziens wel mogen vermelden bij de opmeting
k.b.