De Waalse vrouw is in fout
Want walen hebben geen voorrang in Vlaanderen?De Waalse vrouw is in fout
En omdat u uw pinkers gebruikt, heeft u plots wel voorrang? U diende voorrang te geven, en hebt dat niet gedaan. Daardoor is het ongeval gebeurt, en zal u aansprakelijk gesteld worden. En meer is er niet. Wie de andere wagen bestuurde, waar u juist stond op het moment van het ongeval, welke kleur wagen u heeft, wie de champions league wint, of er leven is op mars, allemaal even irrelevant.Sorry, maar dit begrijp ik echt niet. De Waalse vrouw zag mij de rotonde verlaten MET mijn pinkers op en rijdt toch tegen mij in. Ik reed half op het zebrapad en er waren geen voetgangers of fietsers.
Wat een bullshit! U diende op te letten, want u diende voorrang te geven. Door uw onoplettendheid stond u plots voor die vrouw haar wagen, en kon ze niet meer stoppen, en heeft nu ook schade aan haar wagen. U betaalt deze wel, maar zij heeft nu toch maar mooi ook weer de last van dit te laten herstellen, alles te regelen met de verzekering, en allerlei andere zaken die bij een ongeval komen kijken. En dit allemaal omdat er iemand dacht het beter te weten, die dan nog achteraf, als hij in fout blijkt te zijn, nog steeds vindt dat het niet zijn fout is.Ok, ik ben in fout, allemaal goed en wel. Maar de vrouw kon toch ook wel een beetje opletten. als ik het dan zo bekijk. Maja, ik kan weer betalen omdat iemand op mij inrijdt. Typical!
Turaki heeft u al uitgelegd wat u zoal fout deed.Ok, ik ben in fout, allemaal goed en wel. Maar de vrouw kon toch ook wel een beetje opletten. als ik het dan zo bekijk. Maja, ik kan weer betalen omdat iemand op mij inrijdt. Typical!
Ik heb vanmiddag een aanrijding gehad waarin ik op een rotonde met 2 rijstroken reed. Ikzelf reed op de rechterrijstrook en zette geen pinker op.Hallo,
Ik heb vanmiddag een aanrijding gehad waarin ik op een rotonde met 2 rijstroken reed. Ikzelf reed op de linkerrijstrook en zette mijn rechter pinker op.
Tijdens het afslaan werd ik langszij aangereden door een 4x4 (Toyota Hilux) die de rotonde nog niet wilde afslaan.
Ben ik in fout of niet.
Ik werd trouwens aangereden door een Waalse vrouw met haar man als passagier. Er waren geen gewonden.
Dank U
De Vlaamse man zag in zijn spiegels dat ik geen pinkers gebruikte en dus gewoon op mijn vak bleef rijden.Sorry, maar dit begrijp ik echt niet. De Waalse vrouw zag mij de rotonde verlaten MET mijn pinkers op en rijdt toch tegen mij in. Ik reed half op het zebrapad en er waren geen voetgangers of fietsers.
Ik kan weer alles moeten regelen omdat iemand op mij inrijdt. Typical!Maja, ik kan weer betalen omdat iemand op mij inrijdt. Typical!