Bij de raad van state van een staat ergens achter Afghanistan En blijf misschien ineens daar wonen.[En nu graag een antwoord op mijn vraag --> Waar kan ik dit aanvechten?
Bij de raad van state van een staat ergens achter Afghanistan En blijf misschien ineens daar wonen.[En nu graag een antwoord op mijn vraag --> Waar kan ik dit aanvechten?
Wacht even ik zal voor je mee lachen zodat je niet schande wordt, " ", iemand die voor zijn eigen grappen lachtBij de raad van state van een staat ergens achter Afghanistan En blijf misschien ineens daar wonen.[En nu graag een antwoord op mijn vraag --> Waar kan ik dit aanvechten?
Zoals ik al schreef: GRAPJAS , stop nu maar met die zevers van jullie en antwoord op mijn vraag.Zoals ik al schreef: duidelijk gebrek aan maturiteit. Waarschijnlijk ook te laag I.Q.
Dat blijkt duidelijk uit de zinsbouw en de argumentatie in het algemeen.
Bovendien grote kans om in de misdaad te belanden.
Neen, als ik dat allemaal wist zou ik het niet vragen. Ik wil zo uitgebreid mogelijk geïnformeerd worden, daarom dat ik hier ben.Wil u zeggen dat U niet weet elk type van vergunning u moet hebben ...
Weet u hoe en waar u die moet aanvragen en over welke documenten u moet hebben???
Ik heb enkel dat mail in bezit waarop de leerkracht van Bedrijfseconomie mij de toestemming heeft gegeven om aan een gokbedrijf te werken voor mijn GIP.Als u nu nog niet weet welke wetgeving van toepassing is voor het openen van een wedkantoor en bij welke instanties u allemaal moet zijn vrees ik het ergste.
Klopt, maar je moet wel weten welke vergunningen nodig zouden zijn mocht dit een echt bedrijf zijn, en aan welke voorwaarden je moet voldoen om deze vergunningen te krijgen.Dit is een GIP ter duidelijkheid, hier heb je geen vergunning voor nodig om aan een gokbedrijf te werken.