Ik moet iets doen zodat ik verder mag werken aan mijn gokbedrijf...
Dan zal je op de schriftelijke wijziging schriftelijk moeten reageren liefst verwijzend naar de procedures uit het examen- en schoolreglement .
k.b.
Dat heb ik eerder al gedaan maar ze accepteren het gewoon niet maar dan nog mij houden ze niet meer tegen, het is gedaan om "de slaafje" te zijn van het onderwijs. Ik ga gewoon verder met mijn gokbedrijf en als die vrouw wat zei dat ik wel een gokbedrijf mocht doen iets zegt dan ga ik haar ook bedreigen. Ik begin eindelijk wakker te worden en in opstand te komen voor mijn rechten tegen het onderwijs
Dan zal je op de schriftelijke wijziging schriftelijk moeten reageren liefst verwijzend naar de procedures uit het examen- en schoolreglement .
k.b.
Omdat ik heb meegedeeld dat in mijn GIP gokbedrijfje mijn doelgroep de gokverslaafden zijn dan betekent dat niet dat ik maffia methodes ga gebruiken om de gokverslaafden in schulden te zetten, dat is niet mijn intentie ter duidelijkheid. Ik ben zeer serieus bezig aan mijn GIP omdat ik mijn gokbedrijf later zal verwezenlijken.als die vrouw wat zei dat ik wel een gokbedrijf mocht doen iets zegt dan ga ik haar ook bedreigen
Goeie oefening om later met maffia methodes gokkers met schulden te bedreigen.
Lijkt mij voldoende reden om de GIP te weigeren. Gokverslaafden zijn geestelijk zieken (staan in de DSM V als "gok stoornis"), en een gokbedrijf dat zich net op deze mensen richt is dan ook moreel niet te verdedigen.Omdat ik heb meegedeeld dat in mijn GIP gokbedrijfje mijn doelgroep de gokverslaafden zijn
1. Hoe hebben bedrijven zoals Unibet, Betfirst, Napoleongames een omzet van miljoenen euro's? dat moet je mij eens duidelijk uitleggen, iedereen weet dat ze dankzij de gokverslaafden miljoenen euro's verdienen maar ze ontkennen het allemaal en u bent minder intelligent zoals al die andere mensen die denken dat ze geen winst maken door gokverslaafden en dat ze geen gokverslaafden willen, ondertussen zijn ze zeer blij dat ze gokverslaafden als klanten hebben!1. Gokverslaafden zijn geestelijk zieken (staan in de DSM V als "gok stoornis"), en een gokbedrijf dat zich net op deze mensen richt is dan ook moreel niet te verdedigen.
2. en dus ook waarschijnlijk een C-attest.
3. Een aangekondigde onvoldoende lijkt mij bijgevolg ook een goede reden om, voor uw eigen bescherming, de GIP waar u aan werkt te weigeren, zodat u nog iets anders kan maken dat wel kans op slagen heeft.
Zal ik onthouden (y)Belangrijke practische tip voor de eindredactie van de GIP: zelfstandige naamwoorden die als lidwoord "de" dragen, krijgen als diminutief "het" als lidwoord. de slaaf wordt dus het slaafje. Maar in meervoud wordt dat weer: de slaafjes. Zelfstandige naamwoorden die als lidwoord (enkelvoud) "het" dragen, krijgen "dat" als betrekkelijk voornaamwoord. Zoals 'het plezier' wordt 'dat plezier'. Maar wordt het zelfstandig naamwoord meervoud, dan wordt het weer die: "die plezieren". én die pleziertjes. Het meisje dus, dat meisje en die meisjes.