Dat zie je onmiddelijk want bij t opzetten van het kontakt (of de tijd die verloopt tussen het op de startknop duwen en het aanslaan van de motor) moet dit oranje lampje branden. Jaguar moet dit oplossen. Punt. Als de officiele dealer er niet uit komt moet hij maar de hulp,van de invoerder inroepen. Anders pragmatisch zelf naar een officiele dealer gaan, uw verhaal vertellen en een diagnose vragen. Kost je misschien (een paar) 100€ doch dan heb je de facto een expertise. t Feit dat de motor niet in noodloop gezet wordt suggereert dat het niets erg is maar t moet opgelost worden.Pfff...
Lampje verwijderen wordt effectief wel eens gedaan, denk ik
Inderdaad, hierin kan ik mij vinden... Bedankt voor het goeie advies! Btw. wat bedoelt u met AS?Dat zie je onmiddelijk want bij t opzetten van het kontakt (of de tijd die verloopt tussen het op de startknop duwen en het aanslaan van de motor) moet dit oranje lampje branden. Jaguar moet dit oplossen. Punt. Als de officiele dealer er niet uit komt moet hij maar de hulp,van de invoerder inroepen. Anders pragmatisch zelf naar een officiele dealer gaan, uw verhaal vertellen en een diagnose vragen. Kost je misschien (een paar) 100€ doch dan heb je de facto een expertise. t Feit dat de motor niet in noodloop gezet wordt suggereert dat het niets erg is maar t moet opgelost worden.Pfff...
Lampje verwijderen wordt effectief wel eens gedaan, denk ik
Anders AS om een oplossing te verkrijgen.
Vanzelfprekend ook zonder nadelige erkenning ..
Ik ben de wagen nog niet gaan ophalen. Ik twijfel als ik dat wel zou doen...Hebt u de auto al terug en moet u morgen enkel de factuur betalen?
Volledig mee eens!!Voertuig NIET meenemen als voertuig niet in orde is
Doch zeker op papier laten zetten dat het geen kwaad kan dat het lampje blijft branden
Daarna aangetekend Uw verkoper in gebreke stellen en om een definitieve oplossing vragen
Komt er geen afdoende oplossing, dan Uw rechtsbijstand inschakelen
Blijft U rijden met het brandende lampje, dan heeft U geen enkele controle meer over de functie's van waarschuwen van dat lampje en zullen fouten gemaskeerd blijven met zware kosten tot gevolg
In dat geval zal uw waarborg weg zijn, want U bent bliven rijden met een lampje brandend, wat in feite een mankement aangeeft
Ja het wijst op een probleem met het motormanagement. Dit begrip is heel ruim vandaar dat ze niet kunnen (of willen) vinden wat er scheelt.In u handleiding staat toch vermeld op wat dat lampje betrekking heeft.