Hallo,
Ik ben deze middag samen met mijn moeder met de ambulance naar spoedgevallen gevoerd voor slagen en verwondingen. Ikzelf mocht na ettelijke onderzoeken naar huis, weliswaar met de nodige verwondingen, maar mijn moeder, die meerdere vuistslagen in het gezicht kreeg, gehecht moest worden in haar gezicht, en een hersenschudding heeft, ligt nog steeds in het ziekenhuis.
Deze slagen werden toegediend door een serieus gestoorde buurman. Het is niet de eerste maal dat hij mijn moeder slagen toediende. In oktober van vorig jaar diende zij ook al naar de spoed te worden weggebracht.
Deze persoon heeft regelmatig van deze psychotische aanvallen, is enorm agressief en heeft naar eigen zeggen 4 jaar in de psychiatrie doorgebracht.
We lieten reeds eerder de politie komen omdat hij ons in de tuin constant verbaal agresseerde, eieren door het raam heeft gegooid, alsook mayonnaise, en uitwerpselen van zijn hond onder de voordeur heeft geschoven, en in de ventilatie van de wagen. Regelmatig scheldt hij mijn moeder uit voor hoer, scheldt hij mij uit, en vertelt hij aan iedereen in de straat de grofste leugens. Andere mensen in de straat doen al geruime tijd lustig mee. Hij zette zelfs anderen al aan tot afdreigen en het toebrengen van slagen en verwondingen.
Er zijn nog meer van deze voorvallen, en hij meent ondertussen te weten (naar eigen zeggen) waar mijn vader woont, beweert dat "heure vent be da wijf is goan loepe" (zijn woorden) terwijl mijn moeder al 20 jaar van mijn vader is gescheiden, en zou van mijn broer afweten, waar wij nooit over gesproken hebben, en waar wij geen contact meer mee hebben.
Wij zijn het terrorisme van dit uitschot meer dan beu en de dreiging van slagen en verwondingen ook. Het ziet er naar uit dat hij eindelijk moet verhuizen, maar we wensen het hier uiteraard niet bij te laten.
Voor zover ik weet is deze persoon nu thuis, en dus niet gearresteerd.
Welke stappen kunnen wij tegen deze persoon nog ondernemen aangezien er niet veel actie uit de richting van het parket komt. Is er een mogelijkheid tot het verkrijgen van een straatverbod?
Dank bij voorbaat.