#12 , 02 apr 2015 15:26
Even alles op een rijtje: je had een probleem met uw motor, maar uw garagist heeft dit gerepareerd, waarna de auto terug normaal reed (we laten het geluid even buiten beschouwing)? Dan is uw motor dus terug in orde. Als je de wagen zo verkoopt, en een document ondertekend dat je geen weet hebt van gebreken op dat moment, dan heb je niets verkeerd gedaan. De motor was immers in orde (zij het na een reparatie, maar je hebt nergens ondertekend dat de wagen geen reparaties ondergaan heeft, veronderstel ik?).
Blijft er enkel dat geluid, natuurlijk. Geen idee wat voor soort geluid dit is, maar als het niet overdreven opvallend is, kan ik me voorstellen dat een leek, wat jij uiteindelijk bent, dit niet echt als abnormaal bestempeld.
Ik vermoed ook dat je er niets meer van zal horen. Als dit toch het geval is, laat het dan even weten...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!