beste leden ,
weet nie als ik hier op de juiste plaats ben , maar ben namelijk op zoek achter een betrouwbare privé persoon of een instantie die me een lening kan lenen van 8500 € die ik uiteraard maandelijks zal terug betalen na invullen van overeenkomst en bewijzen .
de vraag waarom ik dit hier stel is dat ik een faillisement ( in 2008 ) achter de rug heb en er financieel niet bovenop geraak nochtans dat ik verschoonbaar ben verklaard ( schuldenvrij ) moet ik toch nog wachten tot in 2018 voor een lening aan te gaan bij een bank daar ik nog vermeld sta bij de nationale bank , heb dit nu al geprobeerd en telkens is het niks ik zit waarachtig financieel aan de grond ik heb wel een werkloosheids uitkering ik zou wel willen gaan werken maar door het voorval van het faillisement ben ik geestelijk zo verzwakt dat ik niet geschikt ben voor de volledige arbeidsmarkt , ik volg nu wel 12 u opleiding in de week erbij via de vdab , nu is mijn vraag weet er toevallig niemand zo een betrouwbare privé persoon of een instantie die dit zou doen ? of enig adres waar ik terecht zou kunnen alvast dank .