Vorige vrijdag ben ik met de wagen achteraan aangereden door een bestelwagen. De ziekenwagen heeft me weggebracht want ik had een erge slag met mijn hoofd gemaakt en kon het niet houden van de pijn.
Het ongeval gebeurde ter hoogte van het inrijden van de parking van mijn werk.
In het ziekenhuis liet de politie weten dat de bestuurder positief had geblazen. Ik schrok..
Ondertussen is de arbeidsverzekering van mijn werk ingelicht en is het ongeval aangegeven, de autoverzekering is ingelicht en het is aangegeven en het ziekenfonds. Ik heb nog steeds erg pijn en codeïne is mijn grootste vriend nu.
Eergisteren heb ik de politie moeten bellen want de bestuurder die op me inreed stalkte me door elke minuut te bellen om contact te krijgen met mij, ik wil hem niet zien!
We hebben blijkbaar dezelfde verzekeringsmaatschappij, axa en die willen mijn wagen laten maken en dat betalen, that's it. De verzekering van mijn werk zal de dokterskosten en medicijnen betalen.. En ik blijf verweest achter, in schok want ik kan dit niet begrijpen dat dit zo snel afgehandeld wordt. Is het dat dan? Ik zit hier met een hoop pijn, doktersbezoeken elke twee dagen, slapeloze nachten. Mag dronken achterop iemand inrijden dan? Zo komt het mij toch over.. Wie weet raad? Welke weg kan er nog bewandelt worden..