allereerst mijn beste wensen voor iedereen hier,vervolgens zou ik jullie eens willen vragen wat jullie van mijn huwelijksleven vinden,want ik zie het niet meer zitten,en vraag me af of dit alles nog normaal te noemen valt.mijn situatie :
ik ben 16 jaar gehuwd en heb over een paar weken ontdekt dat mijn man vreemd gaat en dit nog wel met een collega van hem ,het kind,19 is ze, is amper 4 jaar ouder dan onze eigen dochter,waar hij met zijn verstand zit weet ik niet hoor ze maakt zijn kop stekezot,ik heb in zijn gsm eens gekeken terwijl hij sliep en wat daar allemaal instaat,ze stuurt hem smsjes dat hij de ware is dat hij haar zo gelukkig maakt ,dat ze nooit nog een ander wil,en dat ze hem dooooodgraag ziet en dat hun relatie stalen wielen heeft waar geen ??n stokken zal insteken,ongelooflijk,net een koppeltje pubers.
Als ik er over begin zegt hij doodleuk dat hij haar graag ziet maar mij ook niet kan missen ik moet haar er maar bijnemen zegt hij,hij heeft wel tegen haar gezegt dat hij mij nooit niet gaat verlaten maar hoelang hou ik dit vol,hij is zekers drie tot vier keer bij haar savonds ze gaan altijd in een andere cafe gaan zitten daarmee valt het niet op zegt hij,en als hij thuis blijft zit hij constant met haar te smsen,ik durf ook bijna mijn kop niet meer buiten steken,denk dan dat iedereen het al weet.
ik heb de laatste weken al meer geweent dan iets anders en dan zegt hij dat het toch geen avance is dat ik er mij beter bij neerleg want dat ik der toch niks kan aan veranderen.
en weten jullie wat het ergste is ik kan hem niet buiten zetten ,want ik hou echt van hem en kan hem niet missen,als hij thuis is het net of er is niks aan de hand,hij pakt me vast en legt me een hele avond in zijn armen,en dan smelt ik he..haar aanvallen is ook geen avance want ze gaat dat dan bij hem gaan zeggen en dan is hij kwaad op mij ,en spreekt daarna niet meer ,wat ik haat en dan geef ik mij weer e,en zeker savonds in bed ben ik gewoon om in zijn schoot te slapen met zijn armen rond mij,en dan weet hij toch dat ik afkom.
wat ik wel niet van plan ben is om ons huis te verlaten,ik werk er ook al jaren voor en ben niet vanzin om het optegeven voor een jonge snep.
met nieuwjaaravond moesten we werken tot 5u30 en daarna ging hij eerst met haar op cafe tot een uur of 9 en daarna komt hij thuis vieren ,en ik moest er niets op zeggen want dan ging hij helemaal niet naar huis komen voor morgenvroeg zei hij er direckt bij,ik sta volledig met mij rug tegen de muur,hem buiten smeiten moet ik niet doen want hij kan direckt bij zijn broer of zijn moeder terecht want hij is de lieveling van de familie en hij kan in hun ogen niks kwaad doen,ik zou de slechte zijn,dat weet ik zo al. hij is nu weeral bij haar.
wat vinden jullie van dit verhaal,volgens hem is het normaal tegenwoordig,leven en laten leven zegt hij,en ik moet me niet aanstellen,ben ik dan zo ouderwets ,het ergste is dat ik er met niemand kan over praten want iedereen heeft hem zo graag ,hij kan het zo goed uitleggen ook,wie kan mij hier helpen door een steunend woord of een goede raad
xena