Nergens bij de bestelling staat een bepaald type vermeld.
Maar op de website staat duidelijk dat degene die een ouder model hebben dat kunnen inwisselen mits.......
Dan is het toch misleidend om aan nieuwe klanten een oud model te geven?
Het was niet in solden hoor! Ik verwachtte dus het nieuwste model te krijgen en niet lukraak een oud en een nieuw.
De voorwaarden zijn identiek voor het nieuwe model dat ik heb gekregen en voor het oude.
Bedrijven die een nieuw model van een product aan de man brengen braderen dan toch minstens hun oud model
als ze die stock niet willen vernietigen.
Indien ze hun oude stock willen wegwerken, waarom geven ze dan niet aan alle nieuwe klanten oude modellen alvorens met de nieuwe te starten?
Blijkbaar zit er geen enkele structuur in, hoe zou ik anders via een simultane bestelling twee verschillende modellen kunnen krijgen hebben.....
Ze hebben natuurlijk niet gemerkt dat ze aan één en dezelfde nieuwe klant twee verschillende toestellen hebben gegeven en zo de kat de bel hebben aangebonden.
Klanten die slechts één toestel nemen zullen het toch niet merken zullen ze gedacht hebben....en dan komt er ene voor twee toestellen tegelijk, kriigt die dan toch (toevallig) die twee verschillende toestellen en is het dan ook nog een moeilijke!
Blijft een voorbeeld geschikt voor handboek marketing om te tonen hoe het nu echt niet moet....