hoi,
ben hier voor het eerst maar ben wat info aan het zoeken.
wel, persoonlijk heb ik het gevoel dat het niet meer zo wil lukken tussen mij en mijn vrouw en denk ik aan een scheiding.
Het vrouwtje is nu wel 10weken zwanger maar deze zwangerschap is via IVF en donorsperma gebeurt, ik kan namelijk niet. Moet ik dan ook alimentatie betalen? ik ben tenslotte de echte vader niet en ik heb ook totaal geen voeling met dat kind
ja, k'weet het komt behoorlijk cru over
tis gewoon: het gaat al een tijdje slecht in onze relatie, oktober verneem ik dan dat ik geen kinderen kan krijgen en dat was ne slag voor mij maar mijn vrouw had iets van doe niet zo debiel, en zet u erover. Toen lag de keuze voor adoptie of donor.
Echt praten met mijn vrouw lukte niet en heb ik vriendschap gevonden bij iemand anders, iemand om mee te praten.
Natuurlijk ga je ervanuit dat je natuurlijk altijd je huwelijk wilt redden en om iedere dag naar huis te gaan waar een vrouw zit die het je elke dag kwalijk neemt dat je geen beslissing neemt, heb ik gewoon op een dag gezegd dat het ok is, we zouden ervoor gaan (ik weet, mijn fout, had ik niet mogen doen), met het gedacht dat het vrouwtje een beetje vrolijker zou zijn, niet dus, het is altijd wel iets anders dat niet goed is.
Dit is natuurlijk allemaal geen excuse maar ben er zelf ook nog niet uit, ben de mogelijkheden nog aan het aftasten.