verborgen gebreken

ludovic de crem
Topic Starter

Re: verborgen gebreken

#16 , 14 jan 2015 18:14

kan zijn voor kosten te drukken hopen dat zo opgelost is met wat nieuwe silicone op bij te doen in plaars van venster er uit te nemen
en wat kan ik er aan doen als ze dit niet willen herkennen als gebrek

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ddanck
Contacteer: Website

#17 , 16 jan 2015 10:19

Wanneer de verkoper een professioneel is, is het niet vereist dat het "moedwillig" gebeurde. De professionele verkoper wordt wettelijk verondersteld op de hoogte te zijn van de gebreken in de goederen die hij verkoopt.
Gratis je verkeersboete berekenen - www.overtreding.be
Verzoekschrift eerherstel - www.eerherstel.be
Hoeveel loonbeslag kan er bij jou gelegd worden? www.beslagcalculator.be

giserke

#18 , 16 jan 2015 11:02

Dat is een gebrek dat je met het blote oog zeker niet kan zien.
Een garagist zal misschien zien dat de ruit ooit vervangen is, maar dat er een lek is zal hij op zicht ook niet kunnen zien.
Zeker als de wagen niet in de regen staat.

Of het moedwillig is of niet speelt bij deze volgens mij geen rol. het is een verborgen gebrek.

Reclame

ludovic de crem
Topic Starter

#19 , 17 jan 2015 12:39

dit kreeg ik van hem weer als reactie
Beste Ludovic,

Ik heb dit besproken en dit valt niet onder de garantie.
De wagen heeft bij ons een hele tijd buiten gestaan en is regelmatig in de carwash geweest zonder dat er een waterlek was. Volgens ons is dit een slijtage die zich kan voordoen bij een wagen van deze leeftijd.
Je mag gerust met de wagen langskomen maandag om een bestek te laten maken.

wat kan ik nu doen om verdere stappen te doen want volgens mij is vensterlijm geen slijtage onderdeel

jef007

#20 , 17 jan 2015 13:58

aangetekend in gebreke stellen!

ludovic de crem
Topic Starter

#21 , 17 jan 2015 15:37

maandag ga ik er bij langs en verzekering is ook al aangesproken om dit verder zien te trekken

Terug naar “Gebrekkige Producten”