Prijs niet vermeld op bestelbon

Kris1969
Topic Starter

Prijs niet vermeld op bestelbon

#1 , 03 jan 2015 07:26

Gisteren heb ik meubelen besteld, Op de bestelbom staat echter bij één artikel geen prijs bij (dus niet aangerekend). Enkele uren later krijg ik telefoon van de verkoper met de melding dat hij heeft vastgesteld dat er één artikel niet was aangerekend. Mag hij dit alsnog aanrekenen of kan ik zeggen getekend is getekend.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
DonTor

#2 , 03 jan 2015 23:03

Je kan ook correct zijn en betalen natuurlijk als je iets ontvangt ...

roharro
Juridisch actief: Ja

#3 , 04 jan 2015 00:49

Uw reactie zal afhangen van uw zin voor eerlijkheid.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#4 , 06 jan 2015 12:52

Gisteren heb ik meubelen besteld, Op de bestelbom staat echter bij één artikel geen prijs bij (dus niet aangerekend).
U spreekt over de bestelbon, maar wat staat er op de factuur?

En zelfs al ontbreekt de prijs op de factuur, als het meubelstuk WEL apart vermeld staat (maar zonder prijs), terwijl bij alle andere stukken wel een prijs staat, is het vrij makkelijk aan te tonen dat het om een vergissing gaat.

Ik zou het meubelstuk gewoon betalen, om problemen achteraf te vermijden. Het is ook het correcte om te doen, natuurlijk...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Consumenten Koop”