Hij wil zijn gelijk halen datwsl ben ik niet standaard, omdat ik van deze discusies niets snap... het lijkt inderdaad wel of iemand hier 'gelijk' wil halen. Vraag me dan af, waarin hij gelijk wil hebben?
Wat is dat abnormaal gedrag? Het is niet omdat bepaalde zaken bij de politie niet gewoon is dat het daarom als abnormaal gedrag moet beschouwen. Tenzij bij gebrek aan beter natuurlijk.Comité shit
Zoals ik al zei, er zal geen sprake zijn van DE STANDAARDMENS waarbij men refereert naar 1persoon als maatstaaf of een proefpersoon. Er zal sprake zijn van 'sterk afwijkend gedraag van EEN STANDAARD MENS' LET OP DE SPATIE! Daarbij bedoelt men dat u abnormaal gedrag vertoont.
Wat is normaal gedrag? Dat is een filosofische vraag, want normaal gedrag is wat zich aan een norm voldoet. Abnormaal gedrag voldoet zich niet aan de norm. Die norm is niet bij wet vast gelegd, het is een norm bepaald door de maatschappij, de bevolking. Zo kan het zijn dat in straat A iedereen in zijn voortuin gaat kakken, en dat dus in de voortuin kakken normaal is, maar dat in straat B iedereen enkel maar kakt op de wc, en dat dus kakken in de voortuin abnormaal is.Wat is dat abnormaal gedrag? Het is niet omdat bepaalde zaken bij de politie niet gewoon is dat het daarom als abnormaal gedrag moet beschouwen. Tenzij bij gebrek aan beter natuurlijk.Comité shit
Zoals ik al zei, er zal geen sprake zijn van DE STANDAARDMENS waarbij men refereert naar 1persoon als maatstaaf of een proefpersoon. Er zal sprake zijn van 'sterk afwijkend gedraag van EEN STANDAARD MENS' LET OP DE SPATIE! Daarbij bedoelt men dat u abnormaal gedrag vertoont.
Aha, zoals de Politie dus.Wat is abnormaal gedrag?
Abnormaal gedrag is wat storend is in de relatie met zichzelf, de ander en de omgeving. Wordt dit extreem, dan wordt dit pathologisch genoemd.
Beweert u net dat de politie pathologisch is? Als dat uw bewering is, zou u eens tot inkeer moeten komen. Kans is groot dat u het pathologische bent en niet de politie. Waarom mag/kan u niets zeggen over het psychiatrisch onderzoek?Aha, zoals de Politie dus.Wat is abnormaal gedrag?
Abnormaal gedrag is wat storend is in de relatie met zichzelf, de ander en de omgeving. Wordt dit extreem, dan wordt dit pathologisch genoemd.