Besten,
Donderdag middag is de boiler kapot gegaan.
We hebben dit direct gemeld aan de huisbaas.
We hebben gevraagd of we een vakman mochten laten komen van hetzelfde merk als de boiler.
De huisbaas zei dat hij dit niet wou omdat hij problemen had met dit bedrijf.
Op Zaterdag middag kwam de huisbaas met een andere vakman. Deze melde dat hij dit niet kon herstellen omdat dit niet zijn merk was.
De huisbaas heeft ons toen gemeld dat hij een nieuwe boiler zal laten plaatsen.
Hij blijft echter vaag qua tming.
Mijn grootste probleem is dat het nu erg koud is en mijn dochtertje van 6 maanden ziek is geworden door de kou.
We zien bijna geen andere oplossing dan bij een van onze ouders te logeren.
Hoelang mag de huisbaas dit laten aanslepen?
Ik begrijp dat ze dit niet op één dag geregeld kunnen hebben maar is het realistisch dat ik eis dat het tegen eind deze week gemaakt is?
Kunnen we eventueel schadevergoeding eisen door de huur te verminderen? We betalen nu 800 euro. We kunnen echter niet genieten van de woning omdat de temperatuur steeds zakt.