Ik ontving een vonnis met stempel: "VOOR AFSCHRIFT - art 792 GER.W - Dit artikel vermeld:
"Art. 792. Binnen acht dagen na de uitspraak van het vonnis zendt de griffier bij gewone brief een niet ondertekend afschrift van het vonnis, aan elke partij, of, in voorkomend geval, aan hun advocaten.
(In afwijking van het vorige lid, voor de zaken opgesomd in artikel 704, (§ 2), (alsook inzake adoptie) brengt de griffier binnen de acht dagen bij gerechtsbrief het vonnis ter kennis van de partijen. <W 2003-04-24/32, art. 4, 067; Inwerkingtreding : 01-09-2005> <W 2005-12-13/35, art. 5, 074; Inwerkingtreding : 01-09-2009>
Op straffe van nietigheid vermeldt deze kennisgeving de rechtsmiddelen, de termijn binnen welke dit verhaal moet worden ingesteld evenals de benaming en het adres van de rechtsmacht die bevoegd is om er kennis van te nemen.) <W 1993-01-12/34, art. 20, 021; Inwerkingtreding : 1993-03-01>"
Mijn vraag aan dit forum, vermits er in dit artikel 792 Ger W vermeld wordt: "OP STRAFFE VAN NIETIGHEID VERMELD DEZE KENNISGEVING DE RECHTSMIDDELEN , DE TERMIJN BINNEN WELKE DIT VERHAAL MOET WORDEN INGESTELD evenals de benaming en het adres van de rechtsmacht die bevoegd is om er kennis van te nemen. "
Ik zou tegen dit vonnis in beroep willen gaan, maar er staat nergens in dit vonnis een termijn of een benaming en adres van de rechtsmacht die bevoegd is.
Wat betekent dit dan in dit geval??? Dank bij voorbaat voor een reactie.