vervolgd voor slagen en verwondingen??

S828
Topic Starter

Re: vervolgd voor slagen en verwondingen??

#16 , 17 nov 2014 16:55

Nee nee, dit was niet het geval... Na de opstoot belde hij de politie en hoorde ik hem zeggen "het is voor een collega", daarna (als alles al gebeurd was en we stonden te wachten op aankomst van de politie) riep hij pas dat hij "flik" was en dak hij mij zou proberen "kloten" en betalen... Vandaag trouwens een brief aangekregen van euromex, de verzekering van de man, waarin stond dat ze mij in gebreke stelde voor geleden schade

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#17 , 17 nov 2014 18:40

Aan uw familiale verzekering/ rechtsbijstandsverzekering doorgeven.

S828
Topic Starter

#18 , 17 nov 2014 19:20

Dat heeft mijn advocaat vandaag gedaan... Ik vertelde hem dat ik openstond voor een bemiddeling daar ik ook sportschutter ben en onder geen beding een strafblad wens. Deze wist me echter te vertellen dat deze bedragen nogal kunnen tegenvallen... Ik weet nu niet goed wat te doen... Eieren kiezen voor mijn geld en de bemiddeling aan gaan, wetende dat ik niet in fout ben of met mijn 6 tal getuigen een correctioneel prosces aangaan zonder weinig vertrouwen in het gerecht...

Reclame

ddanck
Contacteer: Website

#19 , 18 nov 2014 12:37

Ik zou de zaak hoe dan ook voor de rechtbank laten komen.

Eerst moet de procureur u al willen vervolgen, bovendien moet de rechtbank ook een vonnis willen uitspreken w(en geen opschorting), bovdien moet u ook nog effectief worden veroordeeld rn dan tenslotte nog tot een effectieve straf (en geen werkstraf)

Gelet op hetgeen u vertelde, lijkt mij dit allemaal niet vanzelfsprekend.
Gratis je verkeersboete berekenen - www.overtreding.be
Verzoekschrift eerherstel - www.eerherstel.be
Hoeveel loonbeslag kan er bij jou gelegd worden? www.beslagcalculator.be

Franciscus

#20 , 18 nov 2014 13:55

Politie gebeld -als dat via 101-112 is wordt dat geregistreerd.
Uw advocaat DIRECT dat gesprek laten opvragen via parket.
Wordt op een CD gebrand en bijgevoegd aan dossier.

S828
Topic Starter

#21 , 18 nov 2014 21:48

Dank voor de vele reacties allemaal. Wordt zeer op prijs gesteld!

S828
Topic Starter

#22 , 20 nov 2014 12:42

Nu heb ik eens naar de man in kwestie zijn verzekering gebeld en nu blijkt deze al thuis te zitten tot 1 dec!!!! Hoe is zoiets mogelijk voor een sneetje van 1 cm aan zen wenkbrauw!!! Ik heb zwaar het gevoel dat hij alles op alles zet om de zaak uit te melken!! Kan ik hier iets tegen doen??? Ik heb trouwens nog STEEDS geen oproepingsbrief van de politie gekregen voor mijn versie van de feiten. Het raakt mij bijzonder dat dit allemaal zomaar kan...

LeenW

#23 , 20 nov 2014 12:44

U bent geen arts, dus u kunt geen uitspraken doen over medische kwesties.

S828
Topic Starter

#24 , 20 nov 2014 16:50

En kan ik hier iets tegen inbrengen?? Mvg

Franciscus

#25 , 20 nov 2014 17:27

Salduz wetgeving gezien cat III zal men u steeds uitnodigen zodat u de kans hebt een advocaat te raadplegen. Politie zal alleen in gevallen dat het een cat IV is arresteren en dan een advocaat laten komen.
(aangeduid door balie).
Al de andere feiten wordt verhoor enkele weken na de feiten gehoord.
Nu hoe komt u aan de gegevens van die man zijn verzekering??? En nog vreemder hoe komt het dat die u zaken mededelen die onder beroepsgeheim vallen?

S828
Topic Starter

#26 , 20 nov 2014 19:01

Ik kreeg een aangetekend schrijven van zijn verzekering (euromex) waaruit bleek dat ik in gebreke gesteld werd. Ik belde naar euromex en kreeg een vrouw aan de lijn die me vertelde dat hij werkombekwaam is tot 1 dec (voorlopig) alsook vroeg hij reeds om een estetische schadevergoeding zei de vrouw... Ik heb echter wel via via fotos te pakken gekregen waarop de man aanwezig is op een feestje van de voetbal met onderschrift "tooghangers van Vervoort"...

LeenW

#27 , 20 nov 2014 19:28

Nogmaals, u bent geen arts. Het is perfect mogelijk dat iemand die werkonbekwaam is wel het huis mag verlaten.

S828
Topic Starter

#28 , 20 nov 2014 19:47

Om te feesten op de voetbal?? Sterk...

S828
Topic Starter

#29 , 20 nov 2014 19:50

Net zoals het perfect mogelijk is dat met een schadeclaim voor estetische redenen indiend alvorend men helemaal hersteld is. Getuigt dit niet een beetje van van plantrekkerij??

Franciscus

#30 , 20 nov 2014 21:10

Alle info bijhouden. Kan later handig uitgespeeld worden.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”