Help!!! Mijn kind staat (half) naakt op internet! Wat nu?

mava105
Juridisch actief: Nee

Re: Help!!! Mijn kind staat (half) naakt op internet! Wat nu

#31 , 20 nov 2014 11:38

Ik denkt dat hier de poster vooral zijn ex partner wou treffen, en dat het hier veel minder te doen was om zedenschennis of pedofilie.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jos_be
Topic Starter

#32 , 08 dec 2014 17:06

Daar vergist u zich in.
Ik wou mijn ex-partner helemaal niet treffen en het was ook helemaal niet mijn bedoeling om het plaatsen van zedenschennende afbeeldingen van minderjarigen aan de orde te stellen.
Ik beken: de header van deze draad was nodeloos suggestief en zwaar overtrokken.
De rechtstreekse aanleiding was het plaatsen van een foto, waarin het kind in kwestie met haar broer in een zwembad aan het stoeien was. Een volmaakt onschuldig beeld van een volmaakt onschuldige situatie. Maar het ging er mij om dat ik geen foto's van mijn kind op internet wil. Ongeacht de pose, ongeacht de context.
De ex-partner heeft na enig (bitsig) overleg de foto's weggehaald en dat strekt haar tot eer.

BloodNight

#33 , 09 dec 2014 10:28

Weet dat uw ex-partner het recht heeft om de foto's online te plaatsen en dat u daar niets aan kan doen.
Denk er ook over na voordat u zulke dingen post. Geeft een foute indruk.

Reclame

Terug naar “Andere”