Als ik mij niet vergis is het gebruik en bezit van verdovende middelen nog altijd strafbaar. Bijgevolg crimineel. Op de beelden zie ik niets van "blijven schoppen tot hij overleden was". Misschien heeft u andere beelden gezien dan ik?
Er is sprake van 1 slag op de buik/zijkant/rug, "het toebrengen van een pijnprikkel"
Tsja, als dat ZO in hun handboek voorgeschreven staat, is het HOOOGDRINGEND tijd dat dat boek herschreven wordt. We zitten met een dode, remember ?zoals in de handboek voorgeschreven staat.
Niks meer en niks minder dan goedkope excuses die het doden van een weerloos slachtoffer proberen goed te praten. En zulke gasten moeten met ons belastinggeld de burger dan dienen. Pure schande. We zijn voorwaar niet ver meer van een politiestaat.Ik heb al genoeg ervaring met druggebruikers om te weten wat voor kracht ze hebben onder invloed. Iemand die een kop kleiner is dan mij en die twee keer in mij past-> zestal mensen nodig.
Een spierbundel die een kop groter is, daar heb je zeer ervaren en sterke mensen voor nodig. Dat kan ik je verzekeren.
Het gebruik van de "vork met kussens" is het meest humaan, zo kan de man zichzelf niet zeer doen.
Btw doodsoorzaak is niet 1 slag geweest, misschien eens opzoeken wat "excited delirium syndrome" is. Die jongen heeft zichzelf gedood door het constant nemen van drugs. Oorzaak en gevolg.
In de waan dat zijn zoon door professionele agenten professioneel behandeld zou worden, gecolloqueerd bijvoorbeeld. Het is de schuld van de Jonathan zélf, waar was de vader, .... ? En dat allemaal om het gedrag van de bottinekes te minimaliseren. Da's me méér dan 1 brug te ver. En praat het mss ineens ook nog goed, dat een arts nog een kalmeringsmiddel toediende op het ogenblik dat Jonathan al overleden was. Die arts vond het dus zelfs niet nodig om z'n ademhaling te controleren.In dit alles vraag ik mij 1 ding af, waar was de vader om zijn zoon te kalmeren?
Laat me niet lachen. Zonder het beeldmateriaal was er zelfs NOOIT een proces gekomen.Btw dankzij de vader zal er nooit een veroordeling komen. De betrokken mensen kunnen geen eerlijk proces krijgen, alsook is bewijsmateriaal gelekt door de vader in de media. Als ik mij niet vergis is dat strafbaar.
Dan is er toch duidelijk wat mis met "het boekje"Wat is er dan fout gelopen in de zaak van Jonathan Jacobs? ik heb de beelden gezien, ging volgens het boekje...
Dat zou ik toch heel sterk vinden. Want dan zou men toch moeten spreken van misdaden, de zwaarste misdrijven zoals bv moord of doodslag.De zaak komt inderdaad pas volgende week voor doch het OM gaat voor vervolging voor assisen.
En met reden, de enige onschuldige zijn de politie die het moesten uitvoeren... Mensen die volgens de regels die aan hen werden OPGELEGD werken! Mensen die niemand "kapot" willen maken....Als ik mij niet vergis is het gebruik en bezit van verdovende middelen nog altijd strafbaar. Bijgevolg crimineel. Op de beelden zie ik niets van "blijven schoppen tot hij overleden was". Misschien heeft u andere beelden gezien dan ik?
Er is sprake van 1 slag op de buik/zijkant/rug, "het toebrengen van een pijnprikkel"
1 pijnprikkel, heb je zijn gezicht gezien ? Maakt dàt de ganzen wijs, dat je dat met 1 pijnprikkel klaarkrijgt.
->ik dacht dat het over hetgeen wat gebeurde in de cel ging? Hoe weet U hoe hij aan enige andere verwondingen kwam? Ik kan tientallen reden geven hoe hij hieraan kwam.
- Tijdens zijn initiële aanhouding, van zijn drugs dealer, zelf aangebracht (psychose?), zot doen in de combi?
Gaan we ineens iedereen dat met Jacobs in contact kwam veroordelen en beoordelen?(misschien in die volgorde).
Tsja, als dat ZO in hun handboek voorgeschreven staat, is het HOOOGDRINGEND tijd dat dat boek herschreven wordt. We zitten met een dode, remember ?zoals in de handboek voorgeschreven staat.
Dat is dan u mening als "amateur". Zelfde procedure dat in zo goed als elk Europees land wordt gebruikt. In Amerika zijn ze zelf niet zo lief...
Heeft u enige kennis van de correcte procedure dan? Hoe zou u het aanpakken dan?
Niks meer en niks minder dan goedkope excuses die het doden van een weerloos slachtoffer proberen goed te praten. En zulke gasten moeten met ons belastinggeld de burger dan dienen. Pure schande. We zijn voorwaar niet ver meer van een politiestaat.Ik heb al genoeg ervaring met druggebruikers om te weten wat voor kracht ze hebben onder invloed. Iemand die een kop kleiner is dan mij en die twee keer in mij past-> zestal mensen nodig.
Een spierbundel die een kop groter is, daar heb je zeer ervaren en sterke mensen voor nodig. Dat kan ik je verzekeren.
Het gebruik van de "vork met kussens" is het meest humaan, zo kan de man zichzelf niet zeer doen.
Btw doodsoorzaak is niet 1 slag geweest, misschien eens opzoeken wat "excited delirium syndrome" is. Die jongen heeft zichzelf gedood door het constant nemen van drugs. Oorzaak en gevolg.
Altijd leuk als iemand het woord "politiestaat" gebruikt? De politie in België kan juist niets omdat de wetgeving hen op bijna elk vlak zit te dwarsbomen. Er is zelf nog geen databank met de verzekerde voertuigen. De rechtbanken kunnen niets eens nakijken of iemand zijn rijbewijs werd ingetrokken in een ander arrondissement en dan zegt u iets zoals politiestaat? Op welk vlak zijn wij een politiestaat?
Oorzaak en gevolg ? Welnu: oorzaak: een paar macho-botinnekes die een weerloos slachtoffer in mekaar stampen. Gevolg: slachtoffer overleden. Niet méér en niet minder dan dat.
In de waan dat zijn zoon door professionele agenten professioneel behandeld zou worden, gecolloqueerd bijvoorbeeld. Het is de schuld van de Jonathan zélf, waar was de vader, .... ? En dat allemaal om het gedrag van de bottinekes te minimaliseren. Da's me méér dan 1 brug te ver. En praat het mss ineens ook nog goed, dat een arts nog een kalmeringsmiddel toediende op het ogenblik dat Jonathan al overleden was. Die arts vond het dus zelfs niet nodig om z'n ademhaling te controleren.In dit alles vraag ik mij 1 ding af, waar was de vader om zijn zoon te kalmeren?
Zoals ik eerder zei, wat voor gedrag is er dan zo aanstootgevend? Het gebruik van de "vork met rubber eraan", de pijnprikkel....
Laat me niet lachen. Zonder het beeldmateriaal was er zelfs NOOIT een proces gekomen.Btw dankzij de vader zal er nooit een veroordeling komen. De betrokken mensen kunnen geen eerlijk proces krijgen, alsook is bewijsmateriaal gelekt door de vader in de media. Als ik mij niet vergis is dat strafbaar.
Dan is er toch duidelijk wat mis met "het boekje"Wat is er dan fout gelopen in de zaak van Jonathan Jacobs? ik heb de beelden gezien, ging volgens het boekje...![]()
Een zinnig mens die deze beelden bekijkt, kan moeilijk tot een andere conclusie komen ...
Als "het boekje" uw werkinstructies zijn, hou er dan rekening mee dat uw beeld best mogelijk misvormd is door uw werkomgeving.
http://nos.nl/op3/video/477282-beelden- ... elgie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En met reden, de enige onschuldige zijn de politie die het moesten uitvoeren...
Mensen die volgens de regels die aan hen werden OPGELEGD werken!
Maar het wél klaargespeeld hebben. Er IS een dode gevallen, remember ?Mensen die niemand "kapot" willen maken....
Eénieder die de beelden gezien heeft, en niet hersendood is, heeft een naakte, weerloze man gezien, die in elkaar geschopt is tot hij finaal overleden is. Klasse ! (Goed geprobeerd, hoor)Echt waar, vooraleer je een antwoord geeft. Zoek online eens op wat "excited delirium syndrome" is.