#4 , 02 sep 2014 00:43
Weinig belangstelling voor de senaat, en voor een wereldrecord nog minder op dit forum heb ik gemerkt, alleen Roharro heeft een klein cynisch postje gedaan. Roharro spreekt wel Latijn, maar dat was niet de taal van Hannibal, en het citaat is een variant op Caesar. Aan Franciscus zeg ik dat in 1994 ik ooit naar een advocaat ging, maar raar maar waar, om welke reden weet ik nog altijd niet, maar ik werd toen in een psychiatrische inrichting geplaatst en mijn goederen werden sedertdien beheerd door dan nog die advocaat waar ik naartoe was gegaan, hij noemt zich sedertdien 'bewindvoerder". Wil hij dan het bewind voeren over de senaat zelfs dat nog? In zulk een geval begon ik te twijfelen aan de advocatuur... Naar een advocaat gaan is nog altijd geen misdrijf in Belgie, dacht ik. En ik dacht ook altijd dat de senaat inderdaad niets te maken had met collocaties etc. Ik had gehoopt op een beetje respect voor mijn persoon, maar dat was er dus niet bij. Ik vermoed ook dat er meer posts moeten zijn geweest, wie heeft ze gewist dan hier, ofwel zijn er geen redelijk denkende mensen meer te vinden in dit landje.