Hi,
ik weet niet of ik juist zit,maar ik stuik op een probleem.
Ik heb op de nacht van 24 op 25 augustus een bestelling geplaatst op een Duitse online shop.Omdat ik vroeger al besteld had,zonder problemen,en dat al 2X,twijfelde ik niet om een 3de bestelling te doen.
Helaas.
Toen ik de bestelling deed,en betaald heb,kreeg ik netjes een bevestiging van mijn bestelling.Maandag 25 augustus,kreeg ik een melding,dat mijn pakje verzonden was.
Maandag avond,kreeg ik terug een mailtje,met een trackings code.
Maar toen ik die bekeek,viel ik om van verbazing.
Mijn pakje zou één week voor mijn bestelling dus de 19de augustus zijn verzonden??
Dus ja,nogal merkwaardig een pakketje versturen,voordat ik die heb besteld.
Toen ik dus verder keek op die site,bleek het pakje op 26 augustus te zijn afgeleverd aan een familielid in Duitsland
Ik heb daar helemaal geen familie,en bij de afzender stond ook mijn naam.
Toen heb ik een mail gestuurd,en die bevestigden mij,dat het pakketje was afgetekend door een familielid.
Toen ik een mail stuurde,en hen confronteerde,hoe het mogelijk is,dat een pakje een week voor de bestelling kan worden verstuurd,bleef het verlopig langs deze kant ijzig stil.
Ik wil deze gerust nog tijd geven,en het kan mogelijks om een verkeerd trackings nummer gaan,en mogelijks ontvang ik wel nog mijn pakket,en is die trackings nummer gewisseld met een naamgenoot.
Maar welke rechten heb ik,om alsnog hopelijk in de minne om mijn pakje te hebben?
Een gerechtelijke procedure is vanwege de kost van het pakketje 40€,niet te doen.Maar misschien,kan ik ergens terecht bij de kredietmaatschappij of bank,waarmee ik heb betaald via mijn kredietkaart,en mijn geld mogelijks kredieteren.