Opvragen details factuur

eerlijkheid
Topic Starter

Opvragen details factuur

#1 , 17 mar 2008 17:23

Beste,

Ik wil een vraag stellen omtrent het volgende.
Iemand heeft een prive telefoonnummer. Een drietal weken terug belt die man met zijn vast toestel (en prive telefoonnummer van Belgacom) naar een andere persoon. Vandaag de dag ontkent die persoon dat hij drie weken terug opgebeld is geworden, niettegenstaande dat hij toen antwoorden heeft gegeven aan de telefoon.

Bestaat er nu een mogelijkheid om voor een bepaalde, korte, periode een gedetailleerde lijst van uitgaande gesprekken te bekomen (dus uitgaande gesprekken vanaf het toestel met privenummer)?

Graag zouden wij zien dat wij wel degelijk hebben gebeld met die man, dus met vermelding van het telefoonnummer van de opgeroepene, en meer bepaald op welke dag, datum, en voor hoelang.

Alvast bedankt voor de reactie(s).

Met vriendelijke groeten,

Eerlijkheid

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
witchqueen

#2 , 17 mar 2008 22:12

Staat dit niet gewoon op de factuur van Belgacom ?

IrisS

#3 , 17 mar 2008 23:43

De man die belde, vindt dat terug op zijn factuur. Degene die opgebeld werd, kan dat bij mijn weten niet opvragen, zeker niet igv een geheim nummer.

In het kader van een onderzoek, kan de onderzoeksrechter wel die gegevens opvragen natuurlijk.

Reclame

mapleleiah

#4 , 18 mar 2008 11:11

Staat dit niet gewoon op de factuur van Belgacom ?
Standaard vermeldt Belgacom enkel categorieën van nummers met het totaal aantal gesprekken bv. alle vaste nummer Belgacom, alle vaste nummers Telenet, alle mobiele nummers, alle 070 nummers enz.

Ik meen wel dat degene die het gesprek heeft gepleegd een detail kan opvragen. Even de klantendienst van Belgacom contacteren?

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Terug naar “Archief”