Ik zit nog met een bijkomend probleem , .. nu heeft die sociaal assistente van het vorig ocmw waar ik die artikel 60 heb getekend gezegd dat ik naar het ocmw moest gaan in de gemeente waar ik nu woon ( gemakkelijk he hun fouten niet toegeven en mij naar een ander ocmw sturen dat er niets vanaf weet ... )
nu ben ik naar daar gegaan , en nu kwamen die met een verhaal dat ik een leefloon voor samenwonende moet aanvragen en bankkaart van mijn vriendin maandag moet meenemen , en loonstroken enzoverder
heel mijn huishouden weer terug opengooien ??? dat allemaal terwijl ik van ocmw vanaf was

en toch terug recht heb op mijn prive gegevens voor me zelf te houden he ? na het beeindigen van mijn artikel 60 ..., ik kan toch niets doen aan hun fouten die ze gemaakt hebben...
en moet ik weer een leefloon gaan aanvragen dan sta ik gewoon terug waar ik een jaar geleden stond , ik heb hiervoor een dikke mail gestuurt dat ik hier niet mee akkoord ga
waar het op neer komt eerst leefloon vorig jaar aangevraagd en gekregen dan artikel 60 aangenomen mei 2013 , en stop gezet door ocmw 2014 mei omdat ik volgens hun aan mijn dagen kwam , uiteindelijk dikke fout gemaakt daar verkeerde telling geen volledige uitkering meer dan een maand een half zonder nen euro in de zak , de oplossing voor hun naar mij naar ocmw gaan waar je woont omdat je verhuist bent en ga daar maar terug een leefloon aanvragen wat ook 30 dagen kan duren voor ik ze krijg of niet + mijn vriendin die helemaal haar privegegevens niet gaat geven omdat zei hier totaal niks mee te maken heeft
en zij ook zegt dat ik niet normaal niet moet rondlopen maar zei zelf na zo een grote fout en het moeten zien op te lossen binnen dat ocmw waar ik vorig jaar dat contract heb gekregen
pffff ten einde raad alle hulp is welkom ,