terras

vergeylen
Topic Starter

terras

#1 , 10 jun 2014 18:06

Geachte,

Mijn man is zelfstandig en we hebben een probleem , hij heeft voor een klant in onderaanneming terras moeten liggen in hout (voor zijn privé) ,nu heeft hij een brief gestuurd naar ons dat zijn terras volledig los is gekomen en hij eist een nieuw terras op mijn man zijn kosten . maar wij stellen ons een paar vragen : 1. hij heeft er zijn Jacuzzi opgezet + 2 zware bloembakken en nu komt dat allemaal los ( waarschijnlijk van het gewicht) daarvoor nooit problemen had ) en heeft nooit vermeld dat het houten terras moest dienen voor de jacuzzi
2. de werken zijn 5 jaar geleden uitgevoerd , geef hij daar zo lang dan garantie op ? wij dachten maar 2 jaar ?

wat moeten wij daar met doen ?

mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 10 jun 2014 19:56

Als je denkt recht in uw schoenen te staan, en alles volgens de regels van de kunst te hebben uitgevoerd, klager via AS afwijzen. Laat hem maar naar de rechtbank trekken, deskundige laten aanstellen en voorschot van deze betalen.
Heb jij nog de geschreven opdracht en eventueel lastenboek of prijsaanvraag? Je zal natuurlijk moeten kunnen bewijzen dat er destijds bij de aanleg geen spraken was van bloembakken, noch jacuzzi.

vergeylen
Topic Starter

#3 , 11 jun 2014 14:27

oké merci voor je antwoord , wat ik me ook afvraag wij hebben de factuur moeten maken in onderaanneming maar terwijl dat niet voor een klant is maar voor zijn privé mag dat zomaar .
die werken laten uitvoeren op de zaak en betaald met zaak (voor privé gebruik).
want als we naar de rechtbank gaan gaat dat ook uitkomen .( denk dat hij daar ook in fout met is ze )

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”