Beste,
Ik ben door de RIZIV afgewezen na een 6 jarige invaliditeit door een Hernia aandoening, via het syndicaat ben ik in beroepsprocedure bij het Arbeidsgerecht te Antwerpen.
Op het onderzoek bij de aangestelde wetsdokter ben ik vergezeld gegaan van een eigen expert geneesheer, die mijn dossier ter harte genomen heeft. tijdens het onderzoek hebben beide experts overlegd. Mijn expert heeft mij ook een verslag gezonden van zijn conclusie van hetgeen gebeurt is tijdens het onderzoek.
Nu blijkt dat de wetsdokter in zijn verslag reflex onderzoeken bevat die nooit plaatsgevonden hebben en dat er een bepaald onderzoek verschillend is van resultaat, dit in vergelijk met het verslag van mijn expert. Ook ben ik 100% zeker van de "niet" gedane reflex onderzoeken. Toch staat er in zijn verslag (wetsdokter) dat die resultaten "normaal" waren..
Ik heb MRI verslagen die aanduiden dat mijn reflexen achteruit gaan maar de wetsdokter verwijst naar zijn (nooit gedane) onderzoeken en verwerpt deze 2 mri onderzoeken in zijn verslag.
Mijn raadsman aangewezen door het syndicaat heeft me gemeld dat de rechtbank normaal alleen rekening houd met het verslag van de aangstelde wetsdokter ?
Dus zijn verslag is voor 75% onjuist en kan even goed van een ander patient zijn dit via een administratieve fout ? Het lijkt voor mij een verloren zaak op deze manier,
Ik zit verveelt met het feit dat ik mits bewijs van fouten; in zijn voorlopig en defenitief verslag; ik ten onrechte zal beoordeeld worden door de rechter van dienst, terwijl er toch zware twijfel is over de correctheid van de wetsdokter zijn verslag.
Mijn vraag :
Kan ik zelf op de zitting iets inroepen of aanbrengen ter mijn verdediging ? Ook met welke formulering van de juiste woorden..
Begrijp me niet verkeerd maar ik voel me nu reeds op voorhand gepakt
Het verslag van mijn aanwezige expert zit reeds bij de grifier en de zaak komt voor op 3/6
mvg