ik ben nu al 3 keer mijn laptop gaan terugbrengen naar mediamarkt voor herstelling omdat ik problemen had met youtube en wifi, eerste keer was dat op 5 maart en heb ik die laptop teruggekregen op 26 maart , en de tweede keer ben ik mijn laptop gaan binnenbrengen op 12 april en heb ik die teruggekregen op 29 april, en nu ben ik die weer gaan binnenbrengen omdat die problemen nog steeds niet gestopt waren op 13 mei. Nu ben ik die dus voor de derde keer gaan binnebrengen nadat die problemen nog steeds voordoen. En wat het vreemdste is van al, ik krijg vandaag een mail met:
Beste,
Wij hebben een bericht ontvangen van de hersteldienst dat zij uw windows-wachtwoord nodig hebben voor de herstelling van uw toestel.
Gelieve ons dit zo snel mogelijk te bezorgen, zodat de hersteldienst uw toestel kan afwerken.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
De eerste keer vragen ze mijn wachtwoord. Mogen ze de wachtwoord opvragen? En hebben ze in het verleden dan echt naar het probleem gekeken. Mijn garantie loopt tot volgend jaar september 2015. Mag ik geen nieuwe laptop vragen of een cadeaubon, ik ben dat echt beu om constant naar mediamarkt te gaan, ik heb mijn laptop wel nodig voor school. Heb ik niks te zeggen?