hallo, ik ben nu al 2 jaar bezig met een zaak ivm met me 2 oudste kinderen. me moeder en ex hebben klahten neer eled over kindermishandeling en omdat me moeder nie akkooord ging dat ik nieuw relatie had en niet iedere da kwam naar haar zoals vroeger. achter 2 jaar onderzoek zijn we buitenvervolging gesteld dus we hebben niets mis daan.
maar de jeudrechter die de tijdelijk maatrelingen nam. ze zei no ook als de onderzoek terug kwam onschuldi dat ik me kinderen terug ging krijgen blijkbaar is dat ook geen waar want de consulent van de jeugdrechter is partijdig ze helpt me ex in alles ze heef niet alle informatie door naar de rechter en ik heb haar 2 weken geleden gebeld en ze belt niet terug ik zit nu al 6 maand met thuisbegeleiding vrijwillig aangevraagt om te tonen dat het hier wel inorde is bij ons en me thuisbegeleider snap ook niet dat de jeugdrechter me kinderen niet terug geef en ze weet ook niet wat te doen met die consulent van de jeudrechter want zij is ook overtuigt dat ze partijdig is en niet alles door eef aan de rechter.
als moeder heb ik toch rechten? wat kan ik doen voor klachten neer te leggen en waar. ik weet geen raad meer mee
als er iemand mij tips kan geven zou wel tof zijn want ik weet niet veel van gerecht en wat mijn rechten zijn.