hoi, ik ben sinds 30 juli werkloos en heb me direct bij de vdab aangemeld , omdat ik een nederland werkte moest ik natuurlijk op mijn e 301 wachten , maar alle andere papieren had ik al naar de vakbond gedaan. omdat het zo lang duurde ben ik naar het ocmw geweest omdat ik totaal geen inkomen had , het ocmw heeft toen nog 3 keer achter mijn e 301 moeten vragen in nederland uiteindelijk hebben we die in februari gekregen en heb alles toen direct binnen gedaan bij de vakbond .nu krijg ik te horen van de rva dat de papieren te laat binnen zijn terwijl ik alle papieren correct binnen zijn gedaan en dat ze me 7 maanden uitkering inhouden , oftewel 9000 euro , en ze leggen het op de vakbond dat zij nalatig zijn geweest . de vakbond legt dan weer de fout bij de rva dat die een fout hebben gemaakt en dat ik er niet veel aan kan doen , wat zou ik hiertegen kunnen doen ,ik dreig mijn onderdak te verliezen omdat ik alle achterstallen met dat geld zou betalen , het kan toch niet dat ik door een fout van een ander op straat zou moeten komen te staan . alvast bedankt . ik heb alle bewijzen dat alles optijd is aangevraagd en binnen gedaan want hebben voor de zekerheid ook alles via mail verstuurd naar de vakbond in geval dat ... dus dat bewijs heb ik ook
Zie de regels: het posten van namen van tegenpartijen is niet toegelaten. Naam van je vakbond veralgemeend.