Garage geblokkeerd.

snellemichiel

Re: Garage geblokkeerd.

#16 , 07 apr 2014 22:23

Hoe we dat hier in ons city doen 2 oude stoelen voor de poort zodat ge u niet kunt parkeren maar toch kunt uitrijden.
En ondertussen artikel 7.3 van de wegcode overtreden. Nu maar wachten tot u daarvoor een PV mag ontvangen...
Oh ikzelf doe het niet is ook niet nodig ... hebben oprit groot genoeg ... is enkel een observatie van hoe ik het in't stad zie.
Zou vrij logisch moeten zijn dat zoiets niet mag ... maar gebeurt wel. ;) (Zoals dit van toepassing is op zo veel dingen! :D )
De eerste die zich voor onze oprit zou zetten zal ook niet 1 van de slimste zijn net in een bocht.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bart87
Topic Starter

#17 , 10 apr 2014 14:49

Ik vraag me nog steeds afn als je een foto neemt, doet de politie er dan iets mee?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#18 , 10 apr 2014 23:11

Zij hebben de vaststelling niet gemaakt dus kan enkel als overtuigingsstuk worden meegegeven bij een PV.
ALS zijn zelf kunnen vaststellen dat die wagen met die nplt op DAT ogenblik voor uw garage staat.

Reclame

Terug naar “Archief”