Geachte,
Als biologische ouders van X richten wij ons tot u door onmacht.
Hierbij voegen wij de gegevens die wij in ons bezit hebben en toegestuurd zijn door de jeugdrechters en ondergeschikten van de jeugdrechtbankte X.
Alles is begonnen juist na wij een klacht hebben ingediend hadden tegen een vrouwelijke arts van het X wegens aanranding, al dan niet verkrachting van ons dochter toen ze de leeftijd heeft bereikt van X jaar.Dit is ook medisch bevestigd door een kinderarts te X. Wij zijn opgeroepen door de jeugdrechter X te X.
Kort na de eerste dagvaarding op 17 oktober 2011, is onze dochter ontnomen via een "cabinetbespreking"door twee politieagenten in functie,en dat enkel gebasseerd op vermoeden van "overbescherming" alsook oververwenning.Wat ook werd gebruikt tegen ons was het feit dat mijn dochter de W sinds 2010 is vastgesteld geweest heeft en daardoor geregeld "gewettigd" afwezig was,doch heeft ze kunnen genieten van het onderwijs aangepast naar haar medische beperkingen kreeg ze thuisstudie vanuit haar school. Daar had de jeugdrechter echter ook geen begrip voor.
Door deze povere conclusie heeft hij beslist mijn dochter te plaatsen in een tehuis,vol ongeloof en onmacht moesten we deze schrikwekkende toestand slikken.Mijn gezin werd verscheurd tot op de dag van vandaag.
In het prille begin werd er besloten om de weekends te spenderen bij mij ,en één van die weekends is ze ziek geworden,ik als verantwoordelijke ouder ben naar de spoed W gegaan wat mij het meest logische was,ze verbleef daar een paar dagen.De derde dag gaf rechter W de opdracht aan de locale politie om haar daar op te pakken als een "crimineel"terwijl ze onder medische toezicht stond.Dit getuigd van onverandwoordelijk rechtsysteem,en kon gevaarlijk zijn voor haar gezondheid of heb ik het mis?
Na deze incident kregen we volledige contactverbod.Ze gingen nog een stap verder en wat nu volgt getuigt van een misselijkmakend goedkoop schouwspel.Ze hebben mijn zoon X van beticht van het verkrachten van mijn dochter!
Zonder enig bewijs, enkel berust op vermoedens.
U kunt voorstellen wat dit deed bij mijn zoon van X jaar,hij leed enorm onder deze beschuldigingen tot op de dag van vandaag.Hij kan dit niet plaatsen alsook wij niet.
Onze privéleven en sociale kringen werden verwoest alleen al omwille van het creeeren van de verwrongen indentiteit van mijn zoon.Is hier sprake van een zekere "doofpot"ter bescherming van het W.
Wat ik hier als moeder en als burger het allerbelangrijkste acht is het welzijn van mijn kind.En ze lijdt enorm.Ze schreef verschillende brieven als kreet dat ze bij haar mama en papa wilt.Ik zie mijn dochter meer een meer verdwijnen letterlijk en figuurlijk.
Ze huilt zich in slaap,en ze wilt zijn waar ze hoort te zijn ;bij haar biologische ouders of heb ik het weer mis?Waar ik bang voor was is dat ze suicidale neigingen ging hebben .Mijn angst bleek waar te zijn.Ze heeft verschillende schijn pogingen achter de rug.Of wordt hier gewacht tot ze het effectief onderneemt?
Een mens kan veel worden afgepakt,maar als uw eigen kind wordt afgepakt is dit een gruwelijke ,onmenselijke ervaring.
Ik besef dat als uw deze brief leest dat u dit als" één van de gevallen"gaat beschouwen.Maar u als mens heeft ook kinderen of kunt u zich syncroniseren met dit gebeuren,laat deze hulpkreet niet aan u voorbij gaan.
De Europese norm is hier aan het verwateren.
Dum spiro, spero
JPV: Namen en gegeven worden hier uitdrukkelijk NIET toegelaten. Zeker niet in het geval van privé-gegevens van kinderen. U maakt zich hierbij ook mogelijk strafbaar, dus dit is ook al voor uw eigen bescherming.