Even kort de situatie schetsen,
Eind december kreeg ik een aangetekende brief van onze energiemaatschappij dat er een factuur niet betaald was.
Bij nazicht zien wij dat dit factuurnummer wel betaald was met correcte mededeling op correct rekening nummer...
Wij melden dit, zij blijven beweren dat het niet zo is.
Na enkele aanmaningen waarvoor kosten in rekening werden gebracht werd mijn dossier doorgegeven aan een incassobureau.
Ik stuur de mensen van het incassobureau het betaalbewijs door maar toch blijf ik aanmaningen krijgen om deze "openstaande" factuur te betalen. Ondertussen lopen de intresten op, hebben ze een strafclausule aangerekend en is een betaling van 79.99€ opgelopen tot 159.99€!
Als ik die van het incassobureau aan de lijn heb praten ze altijd naast de kwestie, ik moet betalen ongeacht wat ik doorstuur, die factuur staat open volgens hen... indien ik niet betaal dan zetten ze de procedure verder met alle kosten van dien..
Ik weet niet meer wat nu nog verder te doen? Iemand enige tips want dit is serieus frustrerend!
Het bedrag is van onze rekening gegaan en alles werd correct ingegeven, waarom vinden zij dan die betaling niet terug?
Alvast bedankt!