Ik had een eigen zaak en door dat het een eenmanszaak was had ik geen boekhouder nodig.
Daardoor deed mijn vader al mijn papieren terwijl ik ondertussen kon werken en me nergens zorgen over hoefde te maken.
Niets was minder waar en mijn eigen vader fraudeerde in mijn boekhouding en heeft er voor gezorgd dat ik een persoonlijk faillsement op mijn naam heb staan met redelijk wat schulden.
door deze voorvallen ben ik ook mijn vrouw kwijtgeraakt en heb ik co ouderschap over mijn dochtertje.
nu wil ik graag een nieuw leven ik heb al meerdere malen via de rechtbank geprobeert verschoning aan te vragen maar tevergeefs.
ik had een CSR via de advocaat maar die heb ik uit ergernis zelf stop gezet ik kan niet leven met nog geen 1000 euro per maand terwijl ik 150 allimentatie moet betalen en 550 huur en dan al de rest nog, ik bedoel dit kan toch niet en dit sleept nu al 5 jaar aan.
iIk doe alles wat ik kan en ik verslechter ieder jaar door de intresten en de kosten van de deurwaarders.
om dit leven heb ik niet gevraagd dus is nu mijn vraag algemeen als ik verhuis naar buitenland verhuizen de deurwaarders dan mee? En is er een verschil tussen zeg maar vluchten naar en niet EU land.
ik hoop dat iemand mij begrijpt en of er misschien mij iemand verder kan helpen.
Alvast bedankt.
groeten NEMESIS1981