wel opletten als u nog geen AS gestuurd hebt met betrekking tot de gebreken, bij dergelijke zaken komt de vrederechter met expert het pand bezoeken en als het erop wijst dat door u nalatigheid, verhuurder niet met AS in gebreke hebt gesteld kan er een groot deel van de schade op u verhaald worden. Volgens ik hier lees heb je een heel zwak dossier dat u wel eens meer kan kosten dan de schadevergoeding die je kan eisen.
ik zou hier ook graag even op inspelen.
Sloeberken, stel je hebt reeds 2 jaar emails gestuurd met melding van schade, die ook beantwoord zijn, maar niet verholpen, na 2 j stuur je pas de eerste AS. Dat is volgens mij toch een normale gang van zaken als je niet veel van het juridische afkent? Ik bvb wist zelf niet , echt eerlijk, tot ik dit forum las, dat het gemeld moest worden via AS.
En ik denk dat ik niet de enige ben.
En toch heb ik veel schade en zou ik indien mogelijk, en afhankelijk van het resultaat van het woononderzoek, ook graag mijn contract laten ontbinden.
De vrederechter kan er toch niet van uit gaan dat iedereen de kennis heeft die de meesten op dit forum wel hebben?