rekeningrijden vrachtwagens 2016

MATTERHORN
Topic Starter

rekeningrijden vrachtwagens 2016

#1 , 10 feb 2014 11:48

Hallo

Vanaf 2016 moeten de vrachtwagens die gedurende de nacht tussen 22 en 5 uur rijden niet betalen voor het rekeningrijden maar !!!!!!!!!

Ik woon nevens een Delhaize (woonde hier als éérste) en als de vrachtwagens hier dan gedurende de nacht rijden (woonzone) mogen ze dan de goederen lossen met als gevolg ::Nu is het verboden voor zes uur te lossen maar wat gaat er dan gebeuren ???
Ik denk dar er dan ongelukken gaan gebeuren (agressie) want nu heb ik jaren moeten vechten om niet te lossen voor 6 uur 's morgens (steeds de politie doen komen)

Vele groeten :oops: :idea:
PLUK DE DAG

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 10 feb 2014 13:30

Bestaande verbodsbepalingen blijven gelden, dus in uw situatie betekent dit nog steeds dat men niet voor 6 uur 's morgens mag lossen.

LeenW

#3 , 10 feb 2014 13:45

En idd steeds de politie erbij halen bij overtredingen

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 10 feb 2014 23:28

Heb zo een vrachtwagen weten wegtakelen door politie bestuurder wilde niet stoppen, wilde zich niet verplaatsen ( stond dwars in de straat).
Plots waren er nog wat meer politiewagens en een hele grote takelwagen... vrachtwagen werd onder begeleiding weggehaald. Chauffeur kreeg gratis ritje.
Er werd ineens niet meer gelost voor 6 uur ....

MATTERHORN
Topic Starter

#5 , 11 feb 2014 15:16

Hallo,

Dit hier is een vergissing en mag verwijderd worden
Laatst gewijzigd door MATTERHORN op 11 feb 2014 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
PLUK DE DAG

MATTERHORN
Topic Starter

#6 , 11 feb 2014 15:17

Hallo,

Aan iedereen die gereageerd heeft dank je wel voor de informatie
Vele groeten

:)
PLUK DE DAG

Terug naar “Archief”