In 2010 hebben we met 2 eigenaars van een appartementsblok bij dezelfde firma thermische ramen met profielen aangekocht. Na betaling en plaatsing bleek alles in orde te zijn. Tot in 2012 een andere eigenaar bij dezelfde firma ook die ramen liet plaatsen, die waren beter afgewerkt dan de onze. Bij ons ontbraken 2 latjes dit tussen het onderprofiel en de raam aan de buitenkant van het gebouw. We melden dit meteen aan de betrokken firma. Waarop zij ons gedurende een jaar aan het lijntje hebben gehouden.
Na veel aandringen hebben ze dit op 11 November 2013 (feestdag) door 2 arbeiders van vermoedelijk poolse afkomst komen laten herstellen. De ramen moesten gedemonteerd worden,. Echter bij het plaatsen liep het fout er werd door de monteurs heftig getrokken aan het frame van één raam. Waarop ik zei, pas op zodra breek je ze.
En effectief er was onmiddellijk een barstje zichtbaar. Waarop één van deze mannen zéér verbaal en agresief reageerde tot dreigens toe! De volgende dag zijn we dit persoonlijk aan de zaakvoerder gaan melden.
Waarop deze reageerde dat ze de volledige raam zou laten vervangen, maar dat we even geduld moesten hebben. Gezien de nakende winterperiode heb ik hun via mail al gewaarschuwd voor de gevolgen. Hen reageerde hierop dat het glasproductie proces net terug was opgestart. En dat we rekening moesten houden met de drukke periode aangezien dat we (de firma) zelfs werken op een feestdag. Nu vermoeden we dat ze dit van zich willen afschepen , wat kunnen we hier tegeninbrengen en welke stappen moeten we ondernemen. Alvast bedankt