#7 , 17 dec 2013 15:41
SEPA en Test-aankoop: geen goede combinatie.
Omdat ik zo wie zo mijn abo op TA wou stopzetten, had ik reeds enigen maanden geleden mijn domiciliering stopgezet. Net zoals al mijn andere domicilieringen trouwens, met de bedoeling terug met maandelijkse rekeningen te werken, op papier of via mail. Bij 14 domicilieringen was dit geen probleem, maar bij TA niet.
Ze slaagden erin om na bijna 2 maanden mijn oude, geschrapte domiciliering, terug te activeren, zonder mijn toestemming uiteraard, en er een SEPA van te maken. Uiteraard kon ik die niet meer zelf afsluiten.
Na diverse mails om mijn abo op te zeggen (uiteraard nutteloze) dan toch eens iemand van TA die me opbelde om te vragen waarom ik wilde opzeggen. Na mijn uitleg gedaan te hebben kwam hij met allerlei redenen waarom ik dat niet moest doen. Ik zou zelfs meer gaan betalen voor mijn stookolie en andere energie. Zaken waarvoor ik zelfs geen korting ontving als lid van TA. De dag erna (gisteren) dan toch iemand anders van de klantendienst aan de lijn gehad (na 19 minuten te hebben gewacht, terwijl ze NB destijds zelf een actie hadden opgestart tegen het lange wachten bij help-decks en klantendiensten) Op amper 3 minuten was ik klant af, en dat werd me later ook bevestigd via mail.
Eind goed al goed