niet-compatibel onderdeel in computer geplaatst

Lightning

Re: niet-compatibel onderdeel in computer geplaatst

#16 , 26 nov 2013 12:59

...De maandag daarop in de voormiddag kreeg ik al telefoon van de manager. Ze zouden een uitzondering maken en mij toch het correcte ram leveren. Terloops vroeg hij nog of ik al beslist had over die offerte voor die NAS. Daarvoor heb ik dan maar vriendelijk bedankt...
Een zuiver commerciële tegemoetkoming met het oog op een mogelijke extra bestelling dus...
...want laat ons wel wezen, juridisch stond U in deze zaak nergens.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
giserke

#17 , 26 nov 2013 16:02

...De maandag daarop in de voormiddag kreeg ik al telefoon van de manager. Ze zouden een uitzondering maken en mij toch het correcte ram leveren. Terloops vroeg hij nog of ik al beslist had over die offerte voor die NAS. Daarvoor heb ik dan maar vriendelijk bedankt...
Een zuiver commerciële tegemoetkoming met het oog op een mogelijke extra bestelling dus...
...want laat ons wel wezen, juridisch stond U in deze zaak nergens.
2

Maar het blijft wel een zeer amateuristische winkel, waar je beter je conclusies uit trekt voor latere aankopen.
Als je een bestelling ziet binnenkomen voor een computergeheel, zal een beetje professioneel ingestelde computertechneut snel zien dat er iets niet klopt met de gekozen onderdelen en de klant hiervan op de hoogte brengen.

Maar inderdaad, U hebt gelijk, in dit geval staat de klant juridisch nergens.

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”