#1 , 25 mei 2011 12:55
hallo, op een of andere manier heeft er mij een verkoper van proximus opgelicht, hij vroeg of ik interesse had om 25 euro gratis te verkrijgen bij de volgende herlaadbeurt, en hij zei dat ik iets moest activeren, dus ik dacht dat ik dat wel kon vertrouwen, (hij kon het zo goed uitleggen). hij vroeg men gegevens enzo, maar nooit is er gesproken geweest over een abonnement, en hij terwijl hij sommige zaken doorstreepte in het contract zei hij nog van abonnement, niet van toepassing, en ik had dat getekend, nooit gedacht dat ik abonnement zou tekenen, nu krijg ik een factuur opgestuurd dat ik elke maand 25 euro moet betalen en dit 12 maanden lang, en nu doe ik misschien nog geen 10 euro op per maand, mijn vraag is dus wat ik hieraan kan doen, aangezien die vent mij in mijn ogen opgelicht heeft, heb ik geen zin om elke maand 25 euro te betalen, zonder ik ervan op de hoogte was, maar zo slim zijn ze wel dat als je u abonnement opzegt meer dan 100 euro moet betalen, iemand idee hoe ik dit kan oplossen??