Geachte ,
Ik ontving graag enkele inlichtingen:
Het arbeidshof heeft mijn ongeval als arbiedsongeval gekwalificeerd.
Gaat de verzekeringsmaatschappij nu spontaan over tot schadeloosstelling zoals o.a.uitbetaling van het loonverlies of moet een nieuwe procedure gestart worden? (De verzekeringsmaatschappij kent het loon want de werkgever geeft dit jaarlijks door)
Door mijn ongeval was mijn echtgenote niet meer in staat om te werken. Dit werd zo erkend door het ziekenfonds (dus ook door de overheid (RIZIV)
Heeft zij nu ook recht op schadeloosstelling.
Ik verbleef lange tijd in het ziekenhuis. Mijn echtgenote kwam me dagelijks bezoeken, mijn 2 kinderen enkele keren per week. Kunnen al deze gereden kms vergoed worden.
Bij reconstructie operaties rekende sommige geneesheren extra erelonen die niet vergoed werden door het ziekenfonfs kan ik die doorrekenen aan de verzekeringsmaatschappij. Andere artsen rekenden een hoger tarieven aan dan erkend door het riziv maar gaven geen rekening . Wat daarmee?
De reglementaire remgelden die ik bij elk dokterbezoek voor rekening moest nemen moet ik daar zelf bewijzen voor verzamelen of wordt dit via het ziekenfonds geregeld?
Mocht ik op deze vragen een antwoord krijgen ben ik al heel tevreden, bijkomende problemen zal ik eventueel later voorleggen.
Alvaste hartelijk bedankt