wat nu?

tinake
Topic Starter

wat nu?

#1 , 23 sep 2013 03:30

Hallo,
ben na m'n ontslag in ziekteverlof gegaan en in behandeling bij psychiater.Moet nog 6maanden opzeg doen maar heb gezien dat de winkel dicht is.Baas heeft me niet op de hoogte gebracht en ik heb dus ook geen c4 ofzo.Wat moet ik nu doen?
Groeten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV

#2 , 23 sep 2013 07:29

hoe lang ben je reeds in behandeling?

tinake
Topic Starter

#3 , 24 sep 2013 02:45

2jaar

Reclame

JPV

#4 , 24 sep 2013 06:59

dan moet je op het einde van je verlof terug gaan werken. Is de winkel dicht, dan stuur je een aangetekende zending naar je werkgever met de vraag waar je je moet aanmelden.

tinake
Topic Starter

#5 , 06 okt 2013 05:01

Heb m'n ziektebriefje op 26 september aangetekend verzonden naar m'n werkgever.Heb enkele dagen geleden vernomen van collega dat hij overleden is.Moet ik nu nog elke maand een ziektebriefje hebben,en indien ja,aan wie moet ik dat bezorgen dan? Of moet ik naar VDAB of RVA?

JPV

#6 , 06 okt 2013 11:55

Heb m'n ziektebriefje op 26 september aangetekend verzonden naar m'n werkgever.Heb enkele dagen geleden vernomen van collega dat hij overleden is.Moet ik nu nog elke maand een ziektebriefje hebben,en indien ja,aan wie moet ik dat bezorgen dan? Of moet ik naar VDAB of RVA?
Arbeidsovereenkomst eindigt niet bij overlijden van werkgever. Je moet dus alles verder doen.

tinake
Topic Starter

#7 , 08 okt 2013 20:50

Dat snap ik niet goed.De zaak is dicht en werkgever dood,aan wie moet ik dan m'n ziektebriefje bezorgen?

JPV

#8 , 09 okt 2013 05:43

opsturen naar het laatst gekende adres of naar het adres van de curator die belast is met het eventuele faillissement

Terug naar “Andere”