Maar op http://www.werk.belgie.be/defaultNews.aspx?id=36226" onclick="window.open(this.href);return false; staat het volgende (voor mensen zoals ik dan) zoals ik eerder in dit topic al eens aanhaalde:Leefloon ocmw. Ocmw zal je dan via artikel 60 tewerkstellen.
Waarom wordt dit in de brief en folder niet aangehaald? Blijkbaar is niet alles zwart-wit.Gezien in overleg met de Gewesten specifieke trajecten uitgewerkt zullen worden voor de MMPP’s (werkzoekenden met een medische, mentale, psychische en of psychiatrische problematiek) en de werklozen met sterk verminderde arbeidsongeschiktheid (33%), zullen zij, indien na 3 jaar de gewestelijke arbeidsbemiddelingsdienst evalueert dat zij positief meewerken in het door de dienst uitgestippelde traject, hun inschakelingsuitkering behouden gedurende opnieuw 2 jaar. Voor diegenen die na 5 jaar nog steeds een inschakelingsuitkering genieten en volgens de dienst positief meewerken, zal met de Gewesten een alternatief uitgewerkt worden.
Omdat dit bij mijn weten vooralsnog niet van toepassing is wegens geen wet.Maar op http://www.werk.belgie.be/defaultNews.aspx?id=36226" onclick="window.open(this.href);return false; staat het volgende (voor mensen zoals ik dan) zoals ik eerder in dit topic al eens aanhaalde:Leefloon ocmw. Ocmw zal je dan via artikel 60 tewerkstellen.Waarom wordt dit in de brief en folder niet aangehaald? Blijkbaar is niet alles zwart-wit.Gezien in overleg met de Gewesten specifieke trajecten uitgewerkt zullen worden voor de MMPP’s (werkzoekenden met een medische, mentale, psychische en of psychiatrische problematiek) en de werklozen met sterk verminderde arbeidsongeschiktheid (33%), zullen zij, indien na 3 jaar de gewestelijke arbeidsbemiddelingsdienst evalueert dat zij positief meewerken in het door de dienst uitgestippelde traject, hun inschakelingsuitkering behouden gedurende opnieuw 2 jaar. Voor diegenen die na 5 jaar nog steeds een inschakelingsuitkering genieten en volgens de dienst positief meewerken, zal met de Gewesten een alternatief uitgewerkt worden.
Dat artikel is inmiddels 20 (!) maanden oud... Hopelijk weten ze het over 14 maanden dan wél.Omdat dit bij mijn weten vooralsnog niet van toepassing is wegens geen wet.