2 problemen met die suggestie (we hebben dat trouwens al gedaan)De volledige tekst plotse gebeurtenis en uitwendige oorzaak.
Wat u beschrijft is het gevolg nl de breuk, de ontwrichting.
De uitwendige oorzaak bepaald of het aan de regel voldoet.
Uw been breekt omdat er een tegel los ligt.
Al eens met uw vakbond gaan praten .... want blijkbaar eist uw werkgever wel heel veel van u.
Gezien u blijkbar opdrachten krijgt
PS ik ben ook geen jurist.
Dan zouden de advokatenpraktijken bijna geen werk meer hebben, als hier op JF iedereen een GRATIS sluitend en gemotiveerd juridisch advies kon krijgen. En iedereen moet toch zijn boterham verdienenOmdat ik vind dat enkel opgeleide juristen kunnen en zouden mogen antwoorden op juridische vragen. Ik vind het van weinig respect getuigen voor de job van juristen als iedereen die denkt iets te kennen van wetgeving zomaar, zonder gecertificeerde kennis van zaken antwoord op dergelijke dingen.?
Het staat toch iedereen vrij om de juridische databanken te raadplegen!
Een heel simpel antwoord op uw eerste vraag. Omdat ik vind dat enkel opgeleide juristen kunnen en zouden mogen antwoorden op juridische vragen. Ik vind het van weinig respect getuigen voor de job van juristen als iedereen die denkt iets te kennen van wetgeving zomaar, zonder gecertificeerde kennis van zaken antwoord op dergelijke dingen.
Het spijt me te zeggen dat ik in uw ogen wss geen jurist ben, gezien ik geen advocaat ben, noch het diploma bezit van licentiaat in de rechten.@Gebruiker21: Een heel simpel antwoord op uw eerste vraag. Omdat ik vind dat enkel opgeleide juristen kunnen en zouden mogen antwoorden op juridische vragen. Ik vind het van weinig respect getuigen voor de job van juristen als iedereen die denkt iets te kennen van wetgeving zomaar, zonder gecertificeerde kennis van zaken antwoord op dergelijke dingen.
het spijt me te zeggen dat ik zelfs vakbondsmedewerker ben...Om die reden doen zij dan ook geen enkele moeite om onze belangen te verdedigen...
zie hierboven, een plotse gebeurtenis in de zin van de arbeidsongevallenwetgeving vereist een externe oorzaak.@JPV Dank voor uw duidelijke antwoord, nu weten we waar er nog hiaten zitten inzake onze problematiek. 1 vraagje nog over de 'plotse gebeurtenis'. Ik kan fout zijn in mijn interpretatie volgens juridische begrippen (ik ben dan ook geen jurist), maar een voet verstuiken, een been breken, een schouder ontwrichten,... gebeurd volgens mij nogal redelijk plots. Het is niet alsof ik 2 minuten op voorhand al kan inschatten dat ik mijn benen ga breken. Kan je dan eens uitleggen wat de juristen zien onder 'plotse gebeurtenis'?
Dit is een forum, mijn beste. Een digitale "openbare plaats" waar iedereen zijn kijk op de dingen kan / mag geven. Indien u ENKEL advies van een jurist wil, raad ik u aan naar een jurist te gaan en deze te betalen.@Gebruiker21: Een heel simpel antwoord op uw eerste vraag. Omdat ik vind dat enkel opgeleide juristen kunnen en zouden mogen antwoorden op juridische vragen.
Ik vind het van weinig respect getuigen voor de job van juristen als je verwacht dat een gratis internetforum dezelfde kwaliteit van antwoord geeft als een jurist die je betaalt.Ik vind het van weinig respect getuigen voor de job van juristen als iedereen die denkt iets te kennen van wetgeving zomaar, zonder gecertificeerde kennis van zaken antwoord op dergelijke dingen.
Dus jij denkt dat een technieker gratis uw vliegtuigmotor zal reviseren?Ik ga bvb ook geen uitleg vragen over een vliegtuigmotor aan een plastisch chirurg, ik vraag dat gewoon bij een gediplomeerde vliegtuigtechnieker.
Neen, voor zover ik het begrepen heb, wordt jij niet op staande voet ontslagen als je niet naar de fitness gaat. Je moet wel een zekere conditie hebben, maar hoe je die op peilt houdt, bepaal je zelf, niet? Net zoals ik een zekere kennis moet hebben, en ook zelf beslis hoe ik die op peil hou.Op uw tweede vraag, de waaromvraag dus. Als ik het goed begrijp zal uw werkgever, indien u niet naar die beurzen gaat, u niet op staande voet zal ontslaan. In mijn vraag in kwestie gebeurd dat wel.