Hallo,
mijn vriend en ik hebben EINDELIJK het huisje gevonden dat we willen huren.
Vandaag kreeg ik deze mail (bedragen en namen heb ik geschrapt)
Aansluitend het telefonisch onderhoud van gisteren maandag 15 juli bevestigen wij uw afspraak voor woensdag 31/07/2013 te 9u met de heer xxxxx, zaakvoerder xxxx voor ondertekening van de huurovereenkomst
Volgende bedragen dienen contant te worden vereffend bij ondertekening van de huurovereenkomst
1ste maand huur xxxx
2 maanden waarborg xxxxx
plaatsbeschrijving xxx
Totaalbedrag xxxxx
U dient eveneens een brandverzekering voor te leggen met aanvangsdatum 31/07/2013, zodat indien het mogelijk, is u diezelfde dag ook de sleutels kunt ontvangen.
Voor de overname van de meters elektriciteit, gas en water verzoeken wij u de vertrekkende huurder te contacteren om samen de meters op te nemen.
Hierbij de gegevens :xxxxxxxx
Met andere woorden: zij vragen de huurwaarborg cash + de plaatsbeschrijving is al gemaakt zonder ons. En wat met die brandverzekering?
Klopt dit wel allemaal?
Vriendelijke groeten!
Sanne