zells m"n posts hiere worden ondermijnd... wat ik typ volgy niet. Is er hier irmand die hier iets meer weet over zware duivenbuiseness?
Wat hebben vrijscenes in godsnaam met duivensport te maken?
Nogmaals, u mag dan geen ICT kennis hebben, een beetje duidelijker omschrijven WAT er exact gebeurt, daar heb je geen ICT kennis voor nodig: "ik krijg... binnen" is héél erg vaag. HOE krijg je het binnen? Wordt er een filmpje naar je ge-emailed, opent er een website met een filmpje als je je browser opstart, zijn het geluiden via je telefoon? Als je niet de moeite neemt duidelijk te omschrijven wat de symptomen zijn, kunnen we je ook niet helpen, hoor. Als je naar de dokter gaat, moet je toch ook iets meer zeggen dan "ik voel me wat ziekjes" voor de dokter je kan helpen. Je moet daarvoor zelf geen dokter zijn, maar een dokter verwacht dat je zegt "mijn keel doet pijn" of "ik ben heel de tijd misselijk". Niet "ik ben wat ziekjes".
Dus... DUIDELIJKHEID, AUB. Ik krijg bijna de indruk dat je dit hier allemaal uit je duim aan het zuigen bent, want wat je beschrijft is zeer onwaarschijnlijk (al is het wel mogelijk natuurlijk). En ik zie ook echt het verband niet met duivensport, ook al is dit op het hoogste niveau. Ook een beetje realistisch blijven: "een miljoenenbusiness?". In Belgische franken misschien, niet in euro's. De duurste Belgische duif ooit verkocht was 310.000 € (zie
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130520_00588882" onclick="window.open(this.href);return false;). Dat een duivenmelker er in zijn carrière zo enkele verkoopt is zeer onwaarschijnlijk, dus over miljoenen euro's gaat het echt niet, hoor.
U hebt problemen met uw computer (waarschijnlijk een virus, trojan, worm, ... binnengehaald die uw PC onstabiel maakt) en u vraagt om die reden mensen die iets van de duivenbusiness kennen? Beetje raar, niet?