#9 , 21 jun 2013 07:47
Bestelbon ????hebben ze nog nooit van gehoord daar,direct betalen en afwachten wat het word.
Nee, bij bestelling zeggen ze vanmiddag / morgen leveren ze , daar de vrachtwagen er 2 x per dag komt.Wat ook gebeurd is , ik word daags nadien opgebeld dat mijn onderdeel binnen is , ik rij er om ,10 km enkel , en blijkt het verkeerde te zijn , dus naar huis ,ik word weerom gebeld dat het binnen is , weeral naar ginder en weer verkeerd onderdeel , waarop ik mijn geld gewoon terugvraag , na 2 weken en 100 km heen en weer gereden te hebben.
Nog zo iets , als ik er vroeger een oliefilter of zo ging halen , en er was twijfel over het model/type , kreeg ik ze alle twee mee ,mits betaling natuurlijk , en kon ik de verkeerde terug inleveren na de oliebeurt .Toen kreeg je het betaalde geld gewoon terug , en nu geven ze daar ook tegoedbonnen voor
Mijn vraag is : is dit wettelijk en waar kan ik er eventueel klacht van indienen ..